Stigla nova Tojota Hilux
Novitet...
Novi Hilux kombinuje upečatljiv nov dizajn, uključivanje snažnog pogonskog agregata od 2,8 litara i poboljšanja putnih i terenskih performansi, uz veću udobnost, unapređenu opremu i proširenu paletu namenjenu rastućim tržištima višestruke upotrebe i zabave u Evropi.
Nova oprema "Invincible", najizdašnija u klasi, nudi kupcima posebno osmišljen izgled i vrhunski nivo opreme, bez ugrožavanja čvrstoće, robustnosti i legendarnog kvaliteta, dugotrajnosti i pouzdanosti koji su Hilux učinili najtraženijim pick-upom na svetu.
Od njegovog uvođenja na tržište 1968. godine, nezaustavljivi Hilux stalno i iznova dokazuje svoju nepobedivost, osvojivši Severni pol, vulkane na Islandu, Antarktik, ali i pobedivši na Reliju Dakar 2019. godine.
Za vreme epidemije skočila prodaja luksuznih automobila
NISU SE RASIPALI: Evo gde su sve Nemci štedeli na novom Golfu
KAO DA ĆE POLETETI: Novi MEKLAREN izgleda kao betmobil - oduševiće vas ovaj DETALJ na njemu (VIDEO)
Hiluxova nosivost od jedne tone i mogućnost vuče prikolice do 3,5 tone sada su prošireni na sve karoserijske varijante s pogonom na četiri točka (Single Cab, Extra Cab and Double Cab).
Dizajn i tehnologija u kabini
Lice novog Hiluxa potpuno je preoblikovano novim, hrabrim i snažnim trodimenzionalnim izgledom maske hladnjaka i branika, koji značajno pojačavaju nastup ovog pick-upa na putu, kao i njegov moćan stas, istovremeno osnažujući njegovu legendarnu otpornost, robustnost i sposobnost vožnje po svim terenima.
Ovaj upečatljiv nov spoljni izgled dodatno je naglašen uvođenjem novooblikovanih prednjih i zadnjih LED svetlosnih grupa, novih mašinski obrađenih i crnih aluminijskih naplataka od 18“, kao i ponudom novih boja karoserije - Emotional Red II, Dark Blue i Oxide Bronze metalik.
Unapređena unutrašnjost odlikuje se novim dizajnom instrument table i centralne konzole s novim, centralno smeštenim, ekranom infotainment sistema od 8“, na kojem se nalaze mehaničke komande radi boljeg upravljanja u svim uslovima vožnje. Poboljšani multimedijalni sistem karakteriše brži softver i odziv ekrana, a omogućava Apple CarPlay® i Android Auto™ povezivanje pametnih telefona.
Širok spisak opreme uključuje sistem pametnog ključa i pokretanje motora tasterom, satelitsku navigaciju, automatski klima uređaj, prednje i zadnje parkirne senzore, kao i ozvučenje s devet zvučnika JBL Premium Sound Systema koji raspolaže 8-kanalnim pojačalom od 800W i tehnologijom CLARi-Fi.
Dodatno naglašavajući ekskluzivnost palete novog Hiluxa, široka ponuda dodatne opreme će omogućiti kupcima naknadno prilagođavanje vozila zahtevima njihovog poslovanja ili slobodnog vremena. Ta oprema uključuje zaštitni kavez, električni aluminijumski rolo-pokrivač, zaključavanje zadnje stranice tovarnog prostora, tvrdi krov za sanduk i utičnicu za napajanje od 12V u transportnom delu.
Pogonski sklopovi
Ponuda pogonskih sklopova novog Hiluxa proširena je dodavanjem novog, snažnijeg, 2,8-litarskog dizel motora maksimalne snage 204 KS*, koji Toyotinom pick-upu pruža performanse koje su među najboljim u ovom segmentu.
Dajući 500 Nm* obrtnog momenta, ovaj novi motor će ubrzati Hilux od 0 do 100 km/h za samo 10,0 sekundi* (2,8 sekundi kraće nego postojeći 2,4-litarski motor), uz prosečnu potrošnju goriva od samo 7,8 l/100 km* i emisiju CO2 od 204 g/km*.
Ciljajući na najzahtevnije Hiluxove kupce koji traže vozilo za široku primenu, novi 2,8-litarski motor biće dostupan u varijantama s produženom (Extra Cab) i dvostrukom kabinom (Double Cab), uz mogućnost izbora između ručnog menjača sa šest brzina ili automatika sa takođe šest brzina, uz koji dolazi i pogon na sva četiri točka.
Dinamika vožnje
Za novi Hilux, inženjeri su želeli da zadrže legendarne terenske karakteristike, uz istovremeno poboljšanje udobnosti u vožnji na asfaltu. Radi osiguravanja izvanrednih terenskih sposobnosti, Hilux je jedno od retkih vozila i dalje vernih izvedbi sa šasijom koja bolje izdržava uvijanja i daje veću trajnost.
Udobnost i vozne sposobnosti novog Hiluxa unapređene su poboljšanjem sistema oslanjanja i servo-upravljača. Oslanjanje je dobilo nove prednje i zadnje amortizere, poboljšanu konstrukciju lisnatih opruga i nove spojeve radi postizanja mirnije vožnje i smanjenja udara prilikom prelaska preko rupa ili izbočina.
Hiluxove terenske karakteristike, i tako već bez premca, dodatno su unapređene: novom elektronskom funkcijom koja oponaša učinak mehaničkog diferencijala s ograničenim proklizavanjem (na verzijama s pogonom na dva točka); smanjenjem broja obrtaja motora na praznom hodu sa 850 na 680 o/min; fino podešenim odzivom akceleratora radi bolje kontrole od strane vozača; unapređenim sistemom kontrole stabilnosti (VSC); i novim sistemom nadzora ugla točkova.