POGODITE KOJI JE NAJVREDNIJI SVETSKI BREND: Ova kompanija vredi 178,12 milijardi dolara
Izdata nova rang lista najvrednijih brendova na svetu.
Kompaniji Epl ni kazne ne mogu ništa. I dalje su najvredniji svetski brend, i to četvrtu godinu za redom, sa rastom vrednosti od 5,0 procenata 178,12 milijardi dolara, prema najnovijoj rang listi konsultantske kompanije za brendiranje - Interbrend.
Na listi najvrednijih svetskih brendova prvi put su se ove godine našli francuski "Dior" na 89. mestu, i proizvođač električnih automobila "Tesla" koji je zauzeo 100. poziciju, prenosi portal Biznis Vajer (Busineš Wire).
Kompanija Gugl je druga na listi najvrednijih globalnih brendova, sa rastom vrednosti od 11 odsto na 133,25 milijardi dolara, dok je treća Koka-kola, koja vredi 73 milijarde dolara.
Sledi Majkrosoft na četvrtoj poziciji, peta je japanska Tojota s rastom od 9,0 odsto na 53,58 milijardi, a na šestom mestu je IBM, čija se vrednost brenda 52,5 milijardi dolara.
Sedmi na rang listi najvrednijih brednova u svetu je južnokorejski Samsung, sa vrednošću od 51,8 milijardi dolara (+ 14 odsto), ispred Amazona koji je ojačao za 33 procenta na 50,3 milijarde dolara.
Mercedes Benc je na poziciji broj devet, sa porastom vrednosti brenda za 18 odsto na 43,5 milijardi dolara, a grupu od prvih deset najvrednijih zaključuje kompanija DŽeneral Elektrik s rastom od 2,0 procenta na 43,13 milijardi dolara.
Automobilski i tehnološki brendovi dominiraju na rang listi Interbrenda za 2016. godinu.