Banke ubuduće neće moći da kažu mi smo najbolji, najpovoljniji ako to nije istina: Kreće kontrola reklama u Srbiji
Narodna banka Srbije namerava da prati kako se banke oglašavaju, da li su im reklame tačne, pristojne, da li vređaju klijente ili konkurenciju
NBS će naime prilikom prethodne kontrole novih prozvoda izričito zahtevati da joj se dostave oglasne poruke, odnosno opis oglasne kampanje kako bi mogla da oceni da li su usaglašeni sa odlukom koja reguliše standarde i pravila.
Ova namirnica u Srbiji pojeftinila je čak 40 odsto
Takoše, centralna banka će reagovati merama iz svoje nadležnosti ako uoči bilo kakvu nepravilnost.
To znači da, recimo, banke ubuduće neće moći da kažu mi smo najbolji, najpovoljniji, vaša štednja je kod nas najsigurnija...
Ubuduće neće biti ni oglasa o kreditima sa nula odsto kamate, osim ako banka zaista ne reklamira kredit uz koji ne idu nikakvi prateći troškovi.
SRBI PREDNJAČE: Srbija je PRVA NA SVETU u OVOM ZANIMANJU!
Ovo su samo neke od novina u domenu oglašavanja bankarskih usluga, koje uvodi NBS, a koje treba da startuju od 1. aprila.