Jubilarni Weekend Media Festival od 21. do 24. septembra!
Održava se u prostorijama stare Fabrike duvana u Rovinju
Počele su pripreme za jubilarno deseto izdanje Weekend Media Festivala. Najveći komunikacijski festival u jugoistočnoj Evropi ove će se godine održati od 21. do 24. septembra u prostorima stare Fabrike duvana u Rovinju, pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe.
Deseti Weekend Media Festival počinje ove jeseni!
Weekend je do sada ugostio gotovo 45.000 sudija, 1.000 govornika, 35.000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca, 3.500 studenata i 5.000 akreditovanih novinara iz celog regiona. Prvi je najavio i neke od top trendova poput mobilnog oglašavanja, nejtiv oglašavanja, digitalizacije, programatika i blokčejna.
- Deseta godišnjica znači da smo napravili dobar posao, ali ujedno nam je i veliki izazov. Za deseto, jubilarno izdanje očekujemo veliku prekretnicu, te uz visoke standarde pripremamo nešto posebno što će svi posetitioci moći da vide u izgledu i sadržaju - izjavio je direktor Weekend Media Festivala Tomo Ricov.
9. WEEKEND MEDIA FESTIVAL: Rekordnih 57 agencija na BalCannes reviji
Weekend Media Festival pozicionirao se kao središnje mesto na čijoj se pozornici predstavljaju najnoviji komunikacijski trendovi, tehnološke inovacije, revolucionarne tehnologije, te kreiraju ključni bazvordi uz poznate stručnjake i renomirane predavače iz poslovnog sveta.
- Kroz proteklih deset godina, svake smo se menjali, a Weekend je postojao sve bolji. Krenuo je kao medijsko-marketinški festival, a sada je festival biznisa, tehnologije i kreativnosti koji uključuje medije i marketing. Za desetu godišnjicu pripremamo bolji i značajniji program uz još veće iskorake i siguran sam da će svi biti oduševljeni - obećava direktor programa Weekenda Nikola Vrdoljak.
PREDSTAVLJEN PROGRAM WEEKEND MEDIA FESTIVALA: Odlični predavači stižu u Rovinj
Weekend Media Festival tokom poslednjih deset godina postao je sinonim za opušteno mesto na kojem se okupljaju brojni komunikacijski i marketinški stručnjaci, takođe, i svi koji žele obnoviti poslovna poznanstva i steći nova, čuti o relevantnim trendovima u biznisu, a ujedno se i odlično zabaviti.
- Od prvog dana do danas postoji doslednost ovog projekta, a to je da ustraje na konceptu kreativnog dokoličarenja. To je projekat koji veseli sve, od sudija, jednakih panelista, pa do publike i ljudi koji navraćaju iz samog Rovinja. Mislim da je ovo prepoznatljiva adresa i finale sjajnih događanja koje imamo tokom godine. Poentiramo i na činjenici da komunikacijska industrija takođe dolazi na svoje - učiti, razmenjivati poslovna iskustva, dogovarati poslove, a pritom dokoličariti, odnosno uživati u projektima, posebno u noćnom i kreativnijem dijelu ovog festivala - istakao je direktor korporativnih komunikacija Adris grupe Predrag Grubić.
KREATIVAC I INOVATOR NA WEEKEND MEDIA FESTIVALU: Džeremi Tai Abet dolazi u Rovinj
Weekend nije rezervisan samo za predavanja i diskusije, već je i mesto za najpoznatije partije i netvorking koji će ove godine biti podići na novi stupanj. Opuštenoj atmosferi festivala pridoneće pomno osmišljen muzički program koji je oduvek takav i bio.