Savet zlata vredan: Evo KAKO DA KUPITE savršen komad odeće PREKO INTERNETA!
Savet zlata vredan!
Kupili ste garderobu onlajn i nikada je niste obukli, jer vam baš taj komad ne stoji dobro. Tokom pandemije korona virusa porasla je kupovina preko interneta, ali šta ako vam se ne svidi ono što ste naručili? Kako da znate koja vam veličina odgovara ako prethodno niste probali komad?
Ni temperatura koja u hladu dostiže i do 38 stepeni im ne smeta! Za 15 dana se zaradi i po 45.000 dinara
SASTAVLJEN OD NAJJEFTINIJIH CENA IZ CELE SRBIJE! Od pasulja do celera - Idealan frižider voća i povrća za svačiji budžet
POMOĆ AGENCIJAMA I UGOSTITELJIMA: Kraljevčani ulažu u opstanak i razvoj turizma
Kroz proteklih 12 meseci nismo samo radili od kuće, uplaćivali razne kurseve, nego smo i kupovali odeću od kuće. Ako se prelazak na kupovinu putem interneta i dalje održi, to će uticati na način na koji živimo. Možda će se zatvoriti poglavlje o kupovini kao glavnom delu ženske istorije od početka veka, kada su žene putovanja u robne kuće širom sveta za savršenim odevnim komadom.
Internet kupovina je porasla tokom prošle godine, a po svemu sudeći, raste i dalje. U Velikoj Britaniji je porasla za 61.4 odsto u decembru, u poređenju sa istim periodom 2019. godine.
Trgovci različito dizajniraju za mreže, forsirajući stilove za koje je veća verovatnoća da će se uklapiti u niz tela (na primer, Zarina tufnasta haljina kolekcije leto 2019. bila je vrhunski komad e-kupovine).
Kako izabrati odgovarajuću veličinu?
Jedan od najvećih izazova jeste utvrditi da li će 2D slika na ekranu odgovarati vašem 3D telu. Većina firmi poseduje ispod artikla deo sa savetima o tome kako da izmerite svoje dimenzije. Recenzije takođe mogu biti korisne, jer se na onlajn prodavnicama nalaze stotine komentara kupaca o tome da li je neka stvar velika ili mala i da li su je morali vratiti.
Veliki brendovi sve češće imaju alate na osnovu podataka koji od kupaca traže visinu, težinu, starost i veličinu grudnjaka, a zatim preporučuju veličinu na osnovu podataka iz kupovina prethodnih kupaca.
Dani kada će avatari isprobavati odeću za nas nisu tako daleko, "Brovns Fashion" već koristi proširenu stvarnost kako bi kupcima omogućio da virtuelno "isprobaju" trenere i satove, a Amazon razvija virtuelne svlačionice.
Mali brendovi se možda neće takmičiti u tehnologiji, ali neki čine razgovore o veličini delom ohrabrujuće ljudske usluge. Ovo može biti vrlo korisno ako iz garderobe uzmete odeću koja vam sjajno stoji, legnete ravno i uporedite je. Čak i kada ste sigurni da imate najbližu moguću veličinu, u stvari ne znate kako će predmet sedeti na vašem telu. Mnogi brendovi detaljno opisuju visinu modela, što vam omogućava da izvršite svojevrsnu konverziju.