Ako ste spremni da detetu date OVO ime, dobićete 10.000 dolara!
Jedan restoran se dosetio neobičnog načina da promoviše sopstveni proizvod i od roditelja traži upravo to.
Roditelji ponekad imaju običaj da svojoj deci daju prilično neobična i naizgled besmislena imena, a neka iz 2014. godine o kojima je Tajm pisao su Rukus, Prinsčarls i Ledžendari. Takođe, poznat je i slučaj iz Francuske u kojoj roditeljima nije bilo dopušteno da devojčicu nazovu Nutela, pa je beba dobila ime Ela.
Ipak, lanac restorana BJ's spreman je da svojim kupcima uruči vaučer u iznosu od 10.000 dolara ukoliko svoje dete nazovu Kinoa. Vaučer se može koristiti u svim njihovim restoranima, isključivo za obroke, prenosi Klix.ba.
Dobar marketing
Ideja iza BJ's restorana jeste da na ovaj način promovišu svoje novo jelo sa kinoom.
Kinoa je biljka nalik žitaricama koja se pre svega uzgaja zbog jestivog semenja. Ovu drevnu južnoameričku biljku nazivaju majkom žitarica, a još pre 5.000 godina se uzgajala na području Perua, Čilea i Argentine. Uz kukuruz, bila je jedna od dve osnovne prehrambene namirnice u carstvu Inka.
- Pročitajte i:
- BISERI IZ HITNE: "Dobro jutro, jel da idem na Institut za majku i sina?"
- KAKO BIA NA BANJICI "PRAVI ŠPIJUNE": Ni profesori studentima ne znaju imena
- NIJE MOGAO DA PLATI KREDIT: Način na koji je vratio banci sve ostavio u ŠOKU!
- ŠTO JE DŽABE I SRBINU JE DRAGO: Otimačina za gratis dane u Tunisu