Ovo su četiri zlatna pravila za rad od kuće
Rad od kuće nije za svakog. Potrebna je motivisanost, koncentracija ali i dobra organizacija. Prenosimo Vam par zlatnih pravila ako ste u ovakvom aranžmanu ili razmišljate da ga započnete.
Počnite dan kao da idete na posao
Tuširanje, oblačenje, doručak. Obavite sve jutarnje rituale čim ustanete, kao da ćete svakog trena izaći i krenuti ka poslu.
Napravite svoju kućnu kancelariju
Jako je bitno da imate prilagođen prostor, u kom nema većih odvlačenja pažnje, ali i da je podešen Vama i Vašim afinitetima. Bitno je da drugi ukućani znaju da je to Vaš prostor za posao i da ga poštuju. Sve što Vam je potrebno neka bude na jednom mestu.
Napravite striktan raspored i držite ga se
Saznanje da Vas niko ne kontroliše, i da možete da radite tokom čitavog dana, može da bude kontraproduktivno. Zato bi obaveze trebalo da izvršavate kao da ste na poslu, u okviru radnog vremena koje sebi postavite, i na osnovu plana da sve završite blagovremeno i da ne robujete poslu ceo dan.
Radno vreme bi trebalo svakog dana da bude isto, ili približno.
Ostanite povezani!
Neka Vam Skajp bude uključen i održavajte kontakt sa kolegama u kancelariji. Od običnog pozdrava do poslovnih razgovora, učinite posao od kuće manje usamljenim.
Podsetite ljude da ste član tima, i osigurajte da važne informacije, koje ne kruže službenim mejlovima, ipak stignu do Vas.
Pročitajte i:
Ovo su najtraženija zanimanja za ljude sa srednjom školom