Sa Toyotom TRD PRO i početnik može sve
Vizuelno impresivni, novaci japanskog proizvođača probaće da ukradu deo kolača Fordu Raptoru i Range Roveru.
Toyotina TRD PRO serija vrhunski je primer koliko savremena pomagala olakšavaju posao čoveku, da uz minimalne napore i veštine može da se uradi nešto što je u prošlosti zahtevalo majstorstvo i iskustvo. Seriju čine tri modela, Tundra, Tacoma i 4Runer.
Još vesti: Kad mama zauzda 900 "konja" (VIDEO)
TOYOTA TUNDRA
Tundra je, kao i celokupna TRD PRO serija stvorena da parira Ford Raptoru. U japanskoj kompaniji tvrde da Tundra van puta može da uradi 80 do 90 odsto onoga što može i Raptor, ali da je od Fordovog pulena prijatnija i praktičnija u svim ostalim okolnostima.
Pod je napred podignut za 51 mm napred, a 32 mm pozadi, što znači da Tundra ne počiva samo na rečima, već i na delima. Kočnice i vešanje posebno su ojačani za duga putovanja, a testirani su, kao i ostali sistemi u vozilu, neumoljivo u pustinjama Kalifornije.
Najveća mana Tundre su dimenzije. Prosto je prevelika da bi bila pravo vozilo za kretanje po rogobatnom reljefu, van drumova.
Još vesti: Trejler za novog "Pobesnelog Maksa" (VIDEO)
TOYOTA TACOMA
Taco Supreme je drugo ime ovog modela, pošto je smatraju najekstremnijom Tacomom do sada. Mali kamionet može sve što i krupnija braća, jedino košta manje. Prednji i zadnji deo podignuti su kao i slučaju Tudre, za 51 mm napred i 32 mm pozadi. U Toyoti su se potrudili da maksimiziraju brzinu reagovanja na manipulaciju volanom, čak i pri velikim brzinama.
Za razliku od Tundre kojoj više prija kretanje po putu i udobnom terenu van asfalta, Tacoma se mnogo bolje snalazi van kolovoza. U saobraćaju je previše glasna i gruba.
Još vesti: Milion kilometara uz osam grama torijuma
TOYOTA 4RUNNER
Najjači u seriji. Podnica je uzdignuta u istoj meri kao i kod prethodna dva člana niske zahvaljujući čemu nema prepreke koja 4Runneru pravi problem. Naslovna rečenica ponajviše ima da se primeni na ovaj model.
Za vožnju na asfaltu ugrađene su prečage protiv okretanja kako se 4Runner ne bi prevrnuo pri skretanju pod oštrim uglovima. Prečage su, pak, smetnja van puteva jer gibnjevima ne dozvoljavaju puno istezanje. Promućurnim konstruktorima Toyote ovo nije promaklo, pa se prečage olabave kada senzori detektuju kretnju po ekstremnom terenu. Nitto gume, za koje biste, zbog njihovog grubog izgleda, rekli da prave potmulu buku, vožnju ne čine sporijom niti glasnijom. Naprotiv.
U Toyoti su odlučili da krenu sa proizvodnjom od 3.600 vozila godišnje. Ukoliko potražnja bude veća, porašće i produkcija.