Kenedi: Dobra poslovna strategija ključ uspeha
BEOGRAD - Da bi se postigao uspeh u današnjem poslovnom svetu, treba biti inovativan i spreman na prilagođavanje brzim promenama i rizicima koji čine sastavni deo tržišta, poručila je predsednica Američke privredne komore u Srbiji Stejsi Kenedi.
Kenedi, koja je i potpredsednica kompanije "Filip Moris Internešenal" za region od 10 zemalja, prenela je "recept" za uspeh mladim studentima i menadžerima, polaznicima obrazovnog programa "Šampioni AmCham-a".
Edukativnim programom "Šampioni AmCham-a" predviđeno je da najbolji studenti Univerziteta u Beogradu i mladi menadžeri iz kompanija članica AmCham-a dobiju priliku da iz prve ruke dobiju informacije od priznatih i uspešnih lidera, kao i pažljivo odabranih predavača i tako uđu u tajne poslovnog uspeha.
Četrdeset polaznika je spojeno u 20 mentorskih parova, koji od februara ove godine pohađaju brojna predavanja i radionice, na kojima unapređuju znanja, kreativnost i mnoge veštine neophodne u današnjem poslovnom svetu.