Muškarac dana: Džon Kortajarena
Muškarac koji zapada za oko!
Dvadeset-devetogodišnji španski model je radio brojne reklamne kampanje za prestižne modne kuće od koji su Cavalli, Versace, Giorgio Armani, Bally, Etro, Trussardi, Diesel, Mangano, Lagerfeld, Pepe, Guess, Tom Ford i za ulične brendove H&M i Zara. U svetu je proglašen za top 10 najuspešnijih muških modela.
U Barseloni je prisustvovao na jednoj reviji koja ga je zainteresovala za modeling. Modna revija Roberta Verana je bila njegovo prvo profesionalno iskustvo. Kako bi nastavio da napreduje u svetu mode, odlazi u Pariz. Sa 18 godina postaje zaštitno lice brenda Roberto Cavalli, što mu je bilo odskočna daska za pojavljivanje u kampanjama i revijama vodećih svetskih marki.
Godine 2007. potpisuje ugovor za Guess, a godinu dana kasnije posvećeno mu je 200 strana u magazinu "L'Officiel Hommes", i to je bio prvi put da neki model dobije tu čast. Najveću pažnju je skrenuo na sebe kada se našao ne samo u ulozi modela već i u ulozi direktora i fotografa za Tom Ford. Dve godine kasnije, časopis "GQ" ga je proglasio za modela godine. Opisan je kao ikona šarma i muškosti.
Prelepi Kortajarena govori španski, engleski i euskera jezik. Majka mu je po zanimanju frizerka i ona često stilizuje njegovu seksi kosu. U slobodno vreme obožava da gleda filmove, čita knjige od Hermana Hesea, planinari sa prijateljima i sluša muziku. Sebe ospisuje kao romantičara. Godišnje zarađuje više od 300 hiljada dolara.