NEMA ŠALE: Zvezda bi kao Bajern (FOTO)
- Naš odnos prema članstvu je na prvom mestu na listi prioriteta kada je u pitanju pozicija Crvene zvezde među svojim pristalicama - rekao je Mijailović.
Akcija "Ja sam zvezdaš" traje već nekoliko godina, a o nastavku su govorili i Zoran Avramović, direktor marketinga SD Crvena zvezda, kao i Svetozar Mijailović, predsednik FK Crvena zvezda.
Slavlje na Marakani pred večiti derbi (FOTO)
- Prvobitna ideja je bila da se okupe dečaci i devojčice pod "Zvezdinim krovom", kako bi stvorila bazu za budućnosti. Oni koji čuvaju karticu ili koji imaju dokaz o svojoj pripadnosti akciji "Ja sam zvezdaš“, uskoro će dobiti punopravno senior članstvo po ceni junior članstva, donosno za 500 dinara će moži da se učlane u klub i ostvare sva prava koja članovi koji nemaju ovu karticu ostvaruju za 1.000 dinara - navedeno je na sajtu crveno-belih.
NAVIJAČI "VEČITIH" OVO MORAJU DA ZNAJU: Počela prodaja karata, a za Grobare važi još JEDNO PRAVILO
- Akcija "Ja sam zvezdaš" pokrenuta je 14. januara 2000. godine u OŠ Kralj Petar I, a čak se zna i da je Mirka Vasiljević bila prvo učlanjeno dete. Osnovna ideja akcije bila je da se sa svima koji su u tom momentu bili mladim pokrene nova pokretačka energija kluba. Crvena zvezda je pisala dopise direktorima mnogih osnovnih škola širom Srbije, ali i inostranstva. Svi klubovi koji su u vrhu evropskog fudbala imaju veliku bazu članova - Bajern, Benfika, Barselona, Real... Klubovi koji su danas otporni na udare vremena su upravo klubovi koji imaju temeljno razrađeno članstvo. Skandal koji se desio u Liverpulu kada su navijači izašli u 77. minutu, kao i odluka da se prihvati njihov protest pokazuje da se članovi sve više uvažavaju. Ideja naše akcije bila je da, kada dođemo do 100.000 članova, ti čanovi počnu plaćati određenu cenu za članstvo. Moramo biti realni, vrlo je malo klubova koji imaju evidentiranih 100.000 ljudi koji plaćaju. Jedan od najuspešnijih po tom pitanju je Bajern. Slogan Bajerna je "tamo gde je navijač, tu mora biti klub". Zvezda već ima tu priču, jer zaista, u svakoj sredini gde ima navijača Zvezde, i Zvezda je na neki način prisutna i dostupna. Stane li to ujedno pozitivnu priču, i Zvezda će moći da svoj temelj napravi upravo u članovima - rekao je Avramović, a Mijailović je podsetio je da se klub trudi da na sve načine učvrsti svoj odnos sa članovima, ali i da uveća broj članova.
SAMOUVEREN: Le Talek ima PORUKU UPOZORENJA za fudbalere Partizana!
- Naš odnos prema članstvu je na prvom mestu na listi prioriteta kada je u pitanju pozicija Crvene zvezde među svojim pristalicama. Mi sada imamo nešto preko 30.000 ljudi koji su učlanjeni u klub. Čak 30 odsto tih učlanjenih je mlađe od 18 godina. Ono što je posebno interesantno, od tog broja 7.500 je aktivnih članova. Vratili smo sistem poverenika, imamo ih oko 50 iz raznih mesta u Srbiji i inostranstva. Akcija čiji je idejni tvorac Zoran Avramović pokazuje da je i tada to bilo temeljno opredeljenje, da se sa mladim ljudima počne nešto što će sutra predstavljati snagu Crvene zvezde. Zbog toga smo, vrednujući značaj tadašnje akcije, razradili ideju da tadašnji juniori sada postanu seniori pod istim uslovima koje imaju sadašnji juniori, sa svim pravima koje imaju aktivni članovi kluba. Preduzimamo niz akcija i mera da se ova vredna akcija koja je donela 125.000 ljudi koji su poneli ovu knjižicu, valorizuje u prilično velikom broju - objasnio je Mijailović.
Uskoro će biti objavljeno i više informacije o načinima na koje će svi nekadašnji članovi kluba moći ponovo da se učlane u Crvenu zvezdu.