Novi načini zapošljavanja: Instagram, bilbordi
Njujork - Dizajnerka Hannah Perinne Mode, dobila je posao zahvaljujući fotografijama na svom Instagram profilu, piše Business Insider.
Instagram za neke poslodavce postaje veoma bitan pri zapošljavanju novih radnika, posebno ako se ceni njihova kreativnost.
Jedan od tih poslodavaca dao je priliku i dizajnerki iz Njujorka, upravo zbog njenih radova koje je objavila na Instagramu. Ona je dobila posao kreativnog direktora, dve i po godine nakon što je počela objavljivati na Instagramu.
"Mnogi su me kontaktirali zbog mojih radova i to mi je divno. Iz mog profila su mogli prosuditi kakva sam osoba, ali i dobiti neku inspiraciju za svoje projekte. A, to što sam dobila posao, je samo divna posledica svega toga", kazala je Hannah.
Britanac Adam Paćiti je početkom godine dao poslednjih 500 funti za bilbord sa porukom da mu treba posao. I uspeo je.
"Na kraju sam imao 60 vrlo solidnih poslovnih ponuda, od marketinških do produkcijskih kompanija", rekao je Adam.
A i otkaz može biti kreativan. Tako se Marina Šifrin ''osvetila'' firmi zbog prekomernog rada video-otkazom, u kom pleše dok saopštava da odlazi iz kompanije.
( Bussines Insider/Srbija Danas)