Novi Polo, nove informacije
Može se očekivati nekoliko tipova Pola, od malog SUV-a do male limuzine, ali će te, skuplje, varijante biti rezervisane za vanevropska tržišta.
Najbolje od Pola što Volkswagen da ponudi jeste osvežena varijanta pete generacije koja svoje mesto pod Suncem traži od 2009. godine. Novo, šesto po redu i sto kilograma lakše pokolenje "čeljadeta" iz Volfsburga očekuje se za dve godine.
U međuvremenu, nema zakona koji brani da se, u međuvremenu, tu i tamo otkrije poneka pojedinost budućeg auta, zar ne? Mediji u Volkswagenovoj domovini pišu da će "novi Polo biti auto sa sportskom pojavom i sa naprednom tehnologijom". Automobil bi trebalo da izgleda prilepljeniji za tlo, dovoljno stamen, ali i dovoljno brzolik: krov že biti bliži tlu nego kod sadašnjeg modela, vetrobran će biti manje strm, a razmak među osovinama duži. Dalje, da bi se primamilo što više mušterija, repertoar će podrazumevati nekoliko karoserijskih rešenja, te modeli sa troja i petora vrata.
Najvažniji deo tiče se pogona. Prvi među strojevima biće jednolitarski TSI agregat u varijantama od 95 KS i 110 KS. Sledi 1.4 TSI od 150 "konja", te 1.8 TSI od 185 KS, te 2.0 TSI od 231 KS. Konac ponude je dizelski 1.4 TDI motor u tri jačine: 75 KS, 90 KS i 105 KS.
Dalja prilagodljivost kupcima odnosi se na pakete opreme. Biće dostupna tri: Trendline, Comfortline i Highline, svaki od njih će nuditi sadržaje poželjne i aktuelne, a najveći akcenat biće na bezbednosti i, naravno, multimedijalnom sistemu zabave.