OGLAS - Parking servis
Javni oglas za davanje u zakup objekta tehničkog pregleda i autoperionice u bloku 45 na Novom Beogradu.
1. Predmet: Davanje u zakup objekta tehničkog pregleda i autoperionice u Bloku 45 na Novom Beogradu, Ul. Jurija Gagarina br.165, neto P=390,04m2, sa opremom za obavljanje delatnosti tehničkog pregleda i pranja putničkih motornih vozila. Objekat se izdaje u viđenom stanju, bez prava zakupca na prepravke i adaptaciju prostora, ukoliko zakupodavac za to nije dao izričitu saglasnost.
2. Opis: Objekat se sastoji iz niza funkcionalnih grupa prostorija: prostor za tehnički pregled vozila, prostor linije za pranje putničkih vozila, radionica, kancelarijski prostor, sanitarne i „nus“ prostorije. Struktura objekta sa pregledom prostorija data je u konkursnoj dokumentaciji.
3. Namena: Tehnički pregled/autoperionica.
4. Visina zakupnine, ostalih troškova i način plaćanja: Početna cena zakupa objekta i pripadajuće opreme na mesečnom nivou iznosi 2000 EUR sa PDV, koja se plaća unapred do 5-og u mesecu za tekući mesec, obračunato u dinarskoj protivvrednosti po srednjem deviznom kursu NBS, na dan plaćanja. Pored zakupnine, ponuđač snosi i režijske troškove za izvršene komunalne usluge (el. energije, vode, iznošenje smeća, telefonske i internet usluge, kao i dr. troškove koji se odnose na objekat) u visini i o dospelosti određenoj računima dobavljača tih usluga, kao i troškove tekućeg održavanja objekta i prostora u Kompleksu. Ponuđač sa kojim bude zaključen ugovor o zakupu u obavezi je da položi depozit u visini dve mesečne zakupnine, koji će se koristiti kao sredstvo obezbeđenja za eventualna neizmirena potraživanja u toku trajanja zakupodavnog odnosa.
5. Dužina trajanja i period zakupa: 12 meseci, počev od 15.01.2016. do 15.01.2017. god. Izdavanje objekta u podzakup nije dozvoljeno bez saglasnosti Zakupodavca.
6. Pravo učešća u postupku: Domaće i strano pravno lice ili preduzetnik.
7. Postupak davanja u zakup: Prikupljanjem zatvorenih, kovertiranih ponuda na obrascima iz konkursne dokumentacije, sa zahtevanim dokazima:
Izvod o upisu u registar APR odnosno u dr. odgovoarajući registar ne stariji od 6 meseci od dana objavljivanja oglasa, ugovor o otvaranju i vođenju računa kod banke, potvrdu o dodeljenom PIB-u i potvrdu o izvršenom evidentiranju za PDV, ukoliko je u sistemu PDV-a, a za preduzetnike i kopiju lične karte (proste fotokopije);
da ponuđaču nije izrečena mera zabrane obavljanja registrovane delatnosti koja je na snazi u vreme objavljivanja poziva;
da je ponuđač izmirio dospele poreze, doprinose i druge javne dažbine u skladu sa propisima Republike Srbije ili strane države kada ima sedište na njenoj teritoriji;
8. Način izbora: Ugovor o zakupu biće dodeljen ponuđaču koji ponudi najvišu cenu zakupa, a koja mora biti veća od početne cene zakupa iz tačke 4. Ukoliko više ponuđača ponudi istu cenu zakupa, uz prihvatanje ostalih uslova iz oglasa, zakupodavac zadržava pravo izbora najboljeg ponuđača.
9. Preuzimanje konkursne dokumentacije: Konkursna dokumentacija se preuzima u prostorijama JKP „Parking servis“, na adresi Beograd, Kneza Višeslava br.27 (SRC „Pionirski grad“), kancelarija br.11, uz dokaz da je ponuđač uplatio bespovratan iznos od 1.000,00 RSD na ime manipulativnih troškova, na tekući račun JKP „Parking servis“ 325-9500700036027-75 kod OTP banke Srbija a.d. Novi Sad, svrha uplate „Učešće po oglasu za davanje u zakup objekta tehničkog pregleda i autoperionice u Bloku 45“. Konkursna dokumentacija se može preuzeti svakog radnog dana od 08-15 časova, počev od 22.12.2015. do 28.12.2015. godine.
10. Razgledanje objekta: Svakim danom u vremenu od 08-15 časova, uz prethodnu najavu na tel: 064 8141024, počev od narednog dana od dana objavljivanja oglasa.
11. Dostavljanje ponuda: Ponude se dostavljaju neposredno ili preporučenom poštom, u zatvorenoj koverti na adresu iz tač. 9, kancelarija br. 4 – Pisarnica Preduzeća, sa naznakom: „Ponuda na oglas za davanje u zakup objekta tehničkog pregleda i autoperionice u Bloku 45 - ne otvarati“. Ponude dostavljene poštom preporučeno moraju pristići i biti zavedene u Pisarnici Preduzeća najkasnije do dana i časa određenog za predaju ponuda, a u protivnom će se smatrati neblagovremenim.
Ponude se predaju najkasnije do 11,00 časova dana 05.01.2016. godine.
12. Otvaranje ponuda i izbor ponuđača: Otvaranje ponuda će se obaviti javno, dana 05.01.2016. u 11,30 časova. Izbor najpovoljnije ponude izvršiće se u roku od 3 dana od dana javnog otvaranja ponuda, o čemu će ponuđači biti obavešteni pisanim putem, a sa izabranim ponuđačem, zaključiće se ugovor o zakupu.
13. Dodatne informacije i obaveštenja mogu se dobiti svakog radnog dana od 08:00 do 15:00 časova, na telefon 011/2228-064 (za opšte uslove) i 064/8141-024 (za tehnička pitanja).