REGIONALNI FORUM KOMUNIKACIONIH LIDERA: Adaptacija, inovacija i investicija izazovi struke u 2016.
Drugi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2016 biće održan 2. i 3. marta u hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu. Teme foruma biće, između ostalog, usmerene i na trendove i izazove u integrisanim komunikacijama, o čemu, povodom događaja, govore komunikacijski stručnjaci iz kompanija i agencija koje posluju u Srbiji.
Nataša Filipović, direktor agencije Ovation BBDO, kaže da će najveći izazovi struke u ovoj godini biti adaptacija, inovacija i investicije. "Na prvom mestu je spremnost da se adaptiramo u odnosnu na okolnosti, zatim da konstantno unapređujemo agencijsko poslovanje na svim nivoima, te da investiramo u akviziciju novih talenata, i na kraju da razvijemo nove servise koji su neophodni klijentima", ocenila je Filipović.
Ivan Živković, direktor agencije Pioniri Communications, smatra da ćemo morati još više da se menjamo i svakog dana u realnom vremenu primenjujemo nova znanja i trendove. "Ako smo mislili da je ovo dovoljno brzo, moraćemo još brže. I da zaista pokažemo šta znači posvećenost koju većina samo navodi kao stavku u ponudi. Da se odupremo raznim pritiscima koji prete daljem urušavaju integriteta profesije, kao i njene finansijske izvesnosti i stabilnosti."
Marina Grihović, direktor agencije Headline i suvlasnik digitalne agencije D-kit, ocenjuje da ćemo se u 2016. godini, pre svega, boriti da ostanemo dovoljno kreativni. Ona kaže da smo se svi navikli i na nedostatak novca, privikli na nove kanale komunikacije, odležali sve dečije bolesti, ali društvo i svet oko nas uvodi neke šablone iz kojih je "zabranjeno" izaći.
Kako se era znanja ubrzano kreće ka eri preduzetništva i inovacija sve više nam trebaju veštine kreativnosti, komunikacije, kritičkog mišljenja i saradnje u svim oblastima, smatraju u agenciji MASMI.
"Poznavanje potrošača, klijenata, zaposlenih i sredine u kojoj živimo uslov je da interaktivan odnos i učenje o nama samima i drugima umešno i uspešno pretvorimo u partnerski odnos. Platforma koja ima duh znatiželje i otvorenosti ka novom i nepoznatom trebalo bi da olakša sve barijere i stranputice na putu izazova našeg posla", ocenila je Tatjana Mamula, direktorka agencije MASMI.
Više informacija o forumu IZAZOV 2016 pronađite na sajtu: www.izazovforum.rs