Trikovi za uspešno vođenje marketinga vaše firme na internetu
Internet-marketing ne mora da bude skup, ako se koristi na pravi način. Zato su kako male, tako i veće kompanije sve više u potrazi za stručnjacima koji umeju da iskoriste internet i sve onlajn platforme i servise.
Nepostojanje na internetu je jedan od razloga zbog kog neke firme ne mogu da opstanu. Prema rezultatima koji su dobijeni od klijenata sa sajta Rentawebuk, 50 odsto novoosnovanih kompanija ne uspe u prvih godinu dana, a skoro 50 odsto malih firmi nema svoj web sajt. Bret Dikson, osnivač ovog sajta, ističe da kompanije ne bi trebalo da oklevaju da investiraju vreme i novac u razumevanje i upotrebu internet-marketinga za potrebe svog biznisa, s obzirom na to da je internet u današnjem poslovanju neophodan.
Kako sve više korisnika interneta koristi lajkove sa Gugla, Fejsbuka i Tvitera da bi pronašli neki proizvod ili uslugu, male firme koje ne prihvate ovaj trend ne mogu da prežive u 21. veku. Ja sam osnovao web sajt Rent a web upravo da bih se izborio sa ovim problemom – navodi Dikson.
Ako ne možete da priuštite web sajt – iznajmite ga
Web sajt kao Rent a web pruža malim firmama profesionalno dizajnirane web stranice uz mesečnu pretplatu. Ukoliko firma koju vodite nije u mogućnosti da izdvoji sredstva za skupocenu izradu web sajta, ovo je pravi način da uštedite. Sajtovi za rentiranje web stranice, poput Diksonovog, omogućavaju malim firmama da dobiju kompletno dizajniran i postavljen web sajt za manje od 40 funti, a održavanje sajta iznosi manje od 20 funti mesečno
Iskoristite društvene medije na pravi nacin
Mi kažemo našim klijentima da tvituju SA korisnicima, a ne KOD svojih korisnika. To podrazumeva da imena ne koristite kao početak tvita, već u sredini ili na kraju. Tako će vaš tvit biti vidljiviji.Korišćenje Tvitera kao sredstva da biste predstavili ponude ili vašu poslednju marketinšku poruku neće vam pomoći ako je to sve što ćete učiniti. To se sa razlogom zove društveno umrežavanje. Umrežite se sa korisnicima -savetuje Dikson.
Internet-marketing ne mora da bude skup, ako se koristi na pravi način. Zato su kako male, tako i veće kompanije sve više u potrazi za stručnjacima koji umeju da iskoriste internet i sve onlajn platforme i servise, tako da budu u službi marketinga i komunikacije sa potrošačima, a da se pri tome uklope u postojeće budžete.