STIGAO KOD SVOJIH: Alfa Romeo prezentirala Evropi 4C Spider (FOTO)
Italijani su spremili automobil kojeg krase mala masa, jednostavnost i estetska čistota.
Uprkos tome što nema srednji stub kao potporu krovu, 4C Spider nije podneo žrtvu u vidu gubitka određenih brzinskih i jurišnih sposobnosti. Alfa Romeo obećava da će u standardnom pakovanju biti više pogodnosti nego u ranijem modelu.
Ono što se ne može ne videti jeste zadnji deo. Na njemu je u formi kontrafora, tj. preko osnovnog dela šasije, kreiran kabast element koji ga čini nekako snažnijim na oko.
Poklopac motora obojen je u nijasni karoserije, a tu su i tri proreza za izdisanje toplote motrora, kao i nepretenciozan spojler.
Novosti ima i napred. Ksenonski farovi imaju jedinstveno estetsko rešenje koje nećete videti nigde drugde.
Monokok šasija 4C Spidera teži samo 107 kilograma jer su korišćena izuzetno laka ugljenična vlakna. Aerodinamička rešenja su povećala probojnost kroz vazduh, a smanjila jačinu buke koja dolazi spolja. Kupac bira kakav će krov dobiti: pomerjlivi kožni ili fiksni metalni.
Izduvni sistem delo je svetski priznate marke Akrapovich i sačinjen je od titanijuma, a montiran po sredini automobila. Na krajevima cevi su ugljenični prstenovi.
Na raspolaganju mušteriji su dva seta felni. Prvi paket podrazumeva 17 cola napred a18 pozadi, a drugi 18 napred a 19 na zadnjoj osovini. U opticaju su dve boje, srebrna i crna.
Unutra se nalazi audio sistem koji se može povezati na niz načina sa spoljnim uređajima i sistemima komunikacije. Zaželite li, i platite dodatno, dobićete kožu vrhunskog kvaliteta na svim mestima gde se ona može postaviti.
Motor je isti kao u kupeu; aluminujmski 1750 TBi agregat daje snagu od 240 "konja" uz maksimalni obrtni momenat od 350 Nm. Ubrzanje je 4,5 sekundi do stotke, a najveća brzina oko 260 km/č.
Automobil će se proizvoditi u Masseratijevoj fabrici u Modeni, u Italiji, zajedno sa 4C kupeom, koji će takođe biti malo drugačiji nego pre.
U njega će kao standaran paket biti ugrađivan Alfin hi-fi zvučni sistem, luksuzne patosnice, Bi-LED farovi sa ivičenjem od ugljeničnih vlakana, dok su senzori za parkiranje, kontrola krstarenja u dodatnom paketu.
Premijerno gledanje sledi na Ženevskom sajmu automobila.
Pogledajte još:
- Kako Rus pere auto? Utera ga u jezero, naravno! (VIDEO)
- Spreman da zagrmi u Ženevi: Audijev Prologue Avant (GALERIJA/VIDEO)
- ASTON MARTIN VULCAN: Superauto po meri vlasnika, bukvalno! (FOTO/GALERIJA)
- Preferira Land Rovera: Slatki mali kradljivac automobila hara Australijom (FOTO)
- TESNO: Samo lud čovek bi poterao Ferrarija OVUDA (VIDEO)
- LUDI MILOJKO: Starina od 92 godine razbio 9 kola dok je pokušavao da se isparkira (VIDEO)
- BORIVOJE, IZGINUĆEMO! Čačanin vozi 200 na sat, a saputnici - koma (VIDEO)