Telefonski razgovor od 1.000 evra
Slučaj građanke iz Novog Sada, koja je dobila račun za mobilni telefon od čak 100.000 dinara, samo je jedan u nizu primedbi potrošača u Srbiji na usluge telekomunikacionih operatora.
''Poslednji primer odnosio se na dugogodišnjeg korisnika jednog operatora koji nikada nije imao problema, nikada nije uključivao opcije koje ne sme, mesecima ništa nije menjao u svom načinu korišćenja usluge i samo je odjednom račun dostigao iznos od 75.000 dinara. Nakon toga račun se samo uvećavao, dostigavši skoro 100.000 dinara. Za to vreme u poslovnici operatora nisu imali jasan odgovor šta on treba da radi, osim da pokuša da izvadi bateriju'', kaže za ''Večernje novosti'' pravnik iz Asocijacije potrošača Srbije Jovanka Nikolić.
Asocijacija potrošača Srbije se, kada im se taj korisnik javio, odmah obratila inspekciji za elektronske komunikacije pri Ministarstvu trgovine i telekomunikacija, koji su odmah zahtevali od operatora da reše taj slučaj.
Samo tokom 2013. godine upućeno je 13.965 prigovora potrošača na raznu robu i usluge, što udruženjima za zaštitu potrošača, što Sektoru tržišne inspekcije, što Odeljenju za zaštitu potrošača.