Tommy Hilfiger pokrenuo takmičenje: Najkreativniji putuju u Kaliforniju
Nova kolekcija brenda Tommy Hilfiger ''True to the Blue'' omaž je džinsu kao materijalu od koga je ovaj poznati brend počeo da gradi svoje modno carstvo 1985. godine.
"Moja karijera započela je sa džinsom i upravo ovaj materijal je suština našeg brenda", izjavio je Tommy Hilfiger koji je sa 17 godina, zajedno sa dva prijatelja, kupio džins pantalone koje su se pojavile u Njujorku, a potom ih prodavao u svom rodnom gradu Elmir, država Njujork gde je kul stil iz velikog grada bilo nemoguće pronaći. Oni su prodavali džins farmerice iz gepeka i tako je započela priča danas svetski poznatog brenda.
Kasnije je otvoren lanac prodavnica People’s Place i započeto je eksperimentisanje sa Chambrai teksasom, starim i novim modelima i ispranim komadima. Ishod toga je brend vrlo poznat i prepoznatljiv u modnom svetu, a džins i dalje definiše DNK brenda Tommy Hilfiger.
Nova kolekcija kultnog brenda uključuje niz ključnih komada izrađenih od džinsa, poput jakni, prsluka, kombinezona i pantalona.
Ovaj brend je veoma aktivan kada su društvene mreže u pitanju, oni prate nove trendove, pa su tako u okviru nove kampanje pokrenuli takmičenje na Instagramu i Twitteru #THROWBACKDENIM. Cilj takmičenja je angažovanje najšire publike, uključujući slavne ličnosti i modne insajdere, da reinterpretiraju trendove džinsa karakteristične za 80-e i 90-e.
Na koji način je zamišljeno takmičenje?
Sve što treba takmičar da učini jeste da fotografiše odevni komad od džinsa koji je inspiririsan retro atmosferom proteklih godina i da sliku postavi na Instagram ili Twitter i obeleži haštagom. Svaka ovako postavljena fotografija učestvuje u takmičenju koje traje od 17. aprila do 9. maja.
Najuspešnijeg takmičara Tommy Hilfiger nagrađuje putovanjem u Kaliforniju za dvoje.
(ljepota.ba)