Veća prodaja, GSP vraća vozila?
Pojačana kontrola putnika u gradskom prevozu od 1. septembra donela je povećanje prihoda od prodaje karata od 30 odsto.
Zbog ovog u gradu već razmišljaju da od narednog meseca ukinu redukciju vozila, prenosi 24 sata. Najveći porast očitavanja zabeležen je na linijama 16, 23 i 95. Svega dve nedelje pošto je u vozila gradskog prevoza ušlo ukupno 480 kontrolora vidljivi su rezultati.
"Može se već sada reći da je prihod od prodaje karata porastao za 30 odsto", kaže Uglješa Mitrović, direktor Direkcije za javni prevoz.
Ukoliko se nastavi sa ovakvim trendom, uskoro bi na ulice moglo da se vrati 100 vozila koja su na osnovu redukcije od 1. septembra isključena iz saobraćaja van špica.
"Sačekaćemo kraj meseca da u potpunosti sagledamo sve finansijske efekte pojačane kontrole kada ćemo doneti odluku da li ćemo i kada ukinuti redukciju. Izvesno je da sada dnevno uštedimo od šest do osam odsto na gorivu. Ako se ima u vidu da mesečno na gorivo trošimo 420 miliona dinara ušteda i od pet odsto donela bi nam 20 miliona dinara što nije mali novac", objašnjava Želko Milković, v. d. direktora GSP “Beograd”.
Jedna od novih mera u gradskom prevozu od ovog meseca bila je i obavezno očitavanje u gradskom prevozu pa se već sada može zaključiti na kojim trasama se najviše putnika odazvalo apelu čelnika GSP “Beograd”.
"Na prvom mestu po broju očitavanja su putnici na linijama prema Pančevačkom mostu 16, 23 i 95, a zatim slede putnici na trasama 7, 17 i 31. Naravno, ovo je rezultat i dužine tih linija", kaže Milković.