Легендарни Ранге Ровер прославио 50. рођендан
Лепо...
Британски произвођач је желео да овим моделом унесе дозу луксуза у класичне теренце.
Оригинални Ранге Ровер је дебитовао 17. јуна 1970. године, најпре у верзији са 2 врата.
Идеја је била да се купцима, поред класичног теренца Ланд Ровер (касније названог Дефендер), намењеног експлоатацији у најтежим возним и климатским условима, понуди и софистицирано теренско возило, са комфором и садржајима које имају обични путнички аутомобили, како би могло да се користи у свакодневној вожњи.
Волво објашњава зашто њихови аутомобили неће моћи да се возе преко 180/кмх
Хоће да уведу обавезне пуњаче за електричне аутомобиле на јавним и приватним зградама
Оригинални Ранге Ровер је представљао новину у тадашњој понуди теренаца јер је имао велику и комфорну путничку кабину са доста стаклених површина, док су унутрашње површине биле тапациране.
Имао је и такозвана "пикник" врата пртљажника, подељена по хоризонтали на две целине, које су се могле независно отварати.
Прва генерација је била толико успешна, да је остала на тржишту 25 година, да би се 1995. појавио Ранге Ровер "П38А", који се дизајнерски и функционално делио исту филозофију са претходником.
Аутомобил је механички модернизован, а унапређени су и систем ослањања као и погон 4x4.
Трећа генерација је стигла 2003, са независним огибљењем на сва 4 точка и даљим технолошким унапређењима, а по први пут је осим стандардног понуђен и Ранге Ровер Спорт.
Актуелна, 4. генерација дебитовала је 2013. У питању је технолошки најсавршенији Ранге Ровер до сада, са потпуно алуминијумском конструкцијом.
Захваљујући томе, возило је лакше за чак 450 кг од претходника.
Поводом обележавања јубилеја, британски произвођач је представио специјалну, ограничену серију возила Ранге Ровер са ознаком "50". Укупно ће бити израђено 1.970 примерака.
Ранге Ровер "50" је базиран на луксузном пакету опреме Autobiography, уз посебне стилске елменте који красе спољашњост, али и ентеријер возила.
У понуди је неколико ретро нијасни фарби каросерије, укључујући Тусцан Блуе (на фотографијама), Бахама Голд и Давос White. Ове три варијанте биће доступне у веома ограниченим серијама, а преостали модели ће моћи да се наруче и у неким другим бојама спољашњости.
За погон је одабран 5.0 В8 са 525 КС (386 kW).
Компанија је 1981. избацила на тржиште и функционалнију варијанту са 4 врата.