МАЛО КО ЈЕ ПРИМЕТИ: Сва Фиатова возила имају ЈЕДНУ скривену функцију, ево како се СТВАРНО користи
Како је могуће да је не виде?
Као и у претходној, тако и ове године, Фиат је остао неприкосновен на првој позицији по продаји аутомобила у Србији.
Када је реч о моделима, Фиат 500л је опет био убедљиво најтраженији и укупно је током 2016. године продато 1.257 крагујевачких четвороточкаша. Шест посто купаца у Србији определило се баш за овај аутомобил, који има мотор 1.6 16В Мултијет 120КС, обртни моменат 320-1750 и максималну брзину 189 км/х.
СТИГЛЕ СЈАЈНЕ ВЕСТИ: Пронађено решење за ВЕЛИКИ проблем који је мучио ВЛАСНИКЕ аутомобила
Упркос модерној технологији којом су Фиатова возила опремљена, постоји једна функција коју мали број возача користи.
Показало се да упркос томе што стално кукамо на лоше и небезбедне путеве, велики број возача једноставно не жели да уради оно најосновније како би заштитили сопствени живот. Права је мистерија зашто сви одбијају да користе ову могућност.
У ауто школама стекну ту навику, али чим почну да возе без инструктора на сувозачком седишту, у њима као да се пробуди бунтовнички дух који се бори против неке вековне репресије.
Зашто је толико тешко возачима да користе показиваче правца - мигавце?
КРУЖНИ ТОК ЈЕ НОЋНА МОРА ВОЗАЧА: Ево када се ПАЛИ ЖМИГАВАЦ и како да не направите ХАОС (ВИДЕО)
Сигурно се и вама много пута десило да неки други возач изненада "смота" и улети између вас и аутомобила испред баш кад наилазите на црвено на семафору и тако вас доведе у ситуацију да оштро прикочите ризикујући да вас неко удари у задњи крај.
Или да вози полако као да ће сваки час да стане, изненада убрза, па опет успори, опет убрза, а онда нагло стане насред траке, угаси ауто и изађе као да друга возила не постоје. Кад му свирнете, погледа вас зачуђено показујући руком на продавницу ауто делова преко пута.
Генерално, деле се у три основне групе. На оне који су:
1. углавном несвесни свог окружења у саобраћају и свакодневно избегавају несреће само захваљујући присебности и рефлексима других возача
2. убеђени да су сјајни возачи и да ће сваки маневар одрадити толико брзо и „професионално“ да сигнализирање мигавцем неће ни бити од помоћи другим возачима. По природи су бахати и безобразни и у свакодневном животу
3. „хибриди“ – они су најгори. Често су то татине и мамине ћерке и синови у новим „фенси“ моделима.
Где је солидарност?
Наш народ је убеђен да је врло солидаран. Међутим, многи возачи једноставно нису у стању да виде апсолутно никакву везу између коришћења мигаваца и солидарности са другим возачима.
О томе да правовремено најављивање скретања, промене траке или заустављања помаже бржем протоку саобраћаја, тј. смањењу гужви на путевима нећемо ни да говоримо.
Ако ви имате неко решење како натерати возаче да користе ову "скривену" функцију приликом вожње слободно нам пишите у коментарима.