ОПАСНА ЛИСТА: Овде Алфа Ромео заузима завидно ПРВО место (ФОТО)
Великосеријски брендови.
Помало несвакидашња ситуација се ових дана дешава у аутомобилском свету. Навикли смо да Алфу Ромео, уз производе из компаније Јагуар Ланд Ровер виђамо на зачељу листа, али свега пар недеља након што је на једној ранг листи осванула на врху, ево је поново. То што је Volkswagen на зачељу, неком такође може бити невероватно, али управо то су налази студије коју потписује Ј.Д. Power.
ЗА ДЛАКУ ИЗБЕГЛА СМРТ: Озбиљно су се сударила 2 аутомобила и ЗАОБИШЛА ЖЕНУ на пешачком прелазу
НЕВЕРОВАТНО: Корса кочи, а онда следи УДАР (ВИДЕО)
НОВИ ПРОБЛЕМ ЗА СРПСКЕ ВОЗАЧЕ: Припазите се ако имате ову ознаку на мотору
Елем, Алфа Ромео и Рам поседују интернет презентације које су најбоље у комплетној привредној грани у којој наступају, док се у најгрђе убрајају оне које су уприличили VW и Ауди.
Креатори вебсајтова Stellantisovih брендова Рам и Алфа Ромео сада могу да потапшу по рамену једни друге, а разлог томе је што су њихове креације биле најбоље на тржишту великосеријских и премијум марака, према класификацији коју два пута годишње користи поменути Ј.Д. Power у процесу израде студије која се бави проценом квалитета вебсајтова произвођача (Мануфацтурер Website Евалуатион Study).
Брендови Stellantisa нису једини добро процењени по овом питању. Генерално се квалитет рада у овом делу ангажовања поправио, како у сегменту премијума, тако и овом који се бави "смртницима". У овом првом, је остварен за два процентна поена бољи скор од претходне (зимске) студије, а чак 13 у односу на ону спровођену током прошлог лета. Ситуација је слична и у другој категорији, где је просек бољи за пет, односно осам поена, зависно гледате ли зимску или претходну летњу обраду ових података.
Алфа Ромео са 755 поена доминира премијум сегменту, и за шест бодова је испред BMW-a, десет њих испред Инфинитија, а за чак 14 боља од Јагуар и за 18 од Porschea. Насупрот томе, Волво и Ауди предводе "лоше ђаке" са 689 поена, а ту је и Генесис (699 бодов), Тесла (720) и Cadillac (721).
У међувремену, на листи великосеријских брендова, или како би Томасовић рекао, на листи радничких марки, Рам води с импресивних 735 поена, на који начин је надмашио ГМЦ за 6 бодова, а Јееп за 7, док је од Субаруа бољи за 8. Од просека је бољи за 22 поена.
Попут братског Аудија у свом сегменту, ни Volkswagen се није прославио по овом питању у категорији у којој се мери с ривалима. С резултатом од 683 поена, VW је заостајао за маркама Форд (684), Буицк (689), Hyundai, 693) и Nissan (705).
Наравно, то какав је вебсајт бренда не значи да су таква и возила, али се може сматрати индикативним, на једнак начин на који и двориште говори о уредности (аљкавости) власника куће. Истраживач се овде бавио темом лакоће сналажења и унапређењу задовљства купаца. Вреди приметити и да конкретна компанија Ј.Д. Power је донедавно имала развијену љубав с маркама које послују у оквиру мега концерна Hyundaija, али изгледа да је нешто пукло на тој релацији.
- Задовољство купаца интернет презентацијама може бити променљиво, па тако ни аутомобилски произвођачи нису имуни на промене преференција клијентеле - рекао је Јон Сундберг, директор дигиталних решења у Ј.Д. Poweru. - Међутим, произвођачи су показали да су веома агилни када је у питању дизајн веб локација и обезбеђивање да њихове интернет презентације испуњавају савремене стандарде, више него што то чине представници многих других привредних грана, као што је и илустровано кроз податке студије. -