ШЕСТОЦИЛИНДАРСКИ АГРЕГАТ ЈЕ ДОШАО - Ово ће да буде истинска ФАНТАЗИЈА
Лепо!
Астон Мартин ради на развоју новог, редног шестоцилиндарског агрегата са хибридном техологијом. Наводи се да ће тај агрегат бити замена за четворолитарски В8 чији је конструктор АМГ.
Наиме, извор близак британском произвођачу аутомобила је у једном интервјуу открио да је рад на новом агрегату већ почео. Он је такође навео и да ће први модел са тим агрегатом највероватније бити нови кросовер DBX (Варекаи).
Да подсетимо, Астон Мартин је 2013. године потписао споразум о сарадњи са немачким Даимлером. Тај споразум подразумева да британски произвођач користи не само електронику немачког произвођача као што је инфотејнмент систем, већ и АМГ-ов twin-turbo В8 агрегат радне запремине четири литара који се већ налази у моделима Вантаге и ДБ11.
ПРИМЕР ДОБРОГ ДИЗАЈНА: Фића део изложбе у Музеју модерне уметности у Њујорку!
Међутим, то што су Астон Мартин модели имали АМГ агрегат је требало да буде само привремено решење. То привремено решење је требало да да времена инжењерима британске компаније да развију нови шестоцилиндарски агрегат. Велике су шансе да ће тај нови агрегат бити изведен од twin-turbo В12 агрегата запремине 5,2 литара који се тренутно налази у моделима ДБ11 АМР и ДБС Superleggera.
За сада нема пуно техничких детаља о новом агрегату. Претпоставља се да ће он бити електрификован, односно да ће имати хибридну технологију која је развијена за модел Рапид Е. Можда неће бити прави плпуг-ин хибрид, јер званичници компаније Астон Мартин мисле да то решење није за “премијум” моделе.
Астон Мартин ће наставити да користи АМГ В8 агрегат још неколико година. Тај агрегат би требало да буде доступан и у првом кросовер моделу британског произвођача. Наиме, Астон Мартин DBX (Варекаи) ће се продавати и са В8 и са В12 агрегатом, док се хибридни погон очекује почетком следеће деценије.