Тодорићев "мерцедес" С-класе у огласима, јахта већ има купца: Имовина хрватског бизнисмена отишла на добош
Аутомобил је стар три године и превалио је 110.888 километара
Јахта Рива 85 Опера, хеликоптер Bell 427 ВФР, топ модели са ознаком Мерцедеса, Аудија и Ранге Ровера - овако је још до недавно изгледала свакодневица најмоћнијег човека у Хрватској. Али, после краха пословне империје Агрокор, Ивица Тодорић остао је без свега наведеног.
Стигло до суда: Може ли Агрокор да прода Меркатор?
Руси подигли пријаву против Хрвата који држи Идеу, Меркатор и Роду
Нова Управа проценила је да луксузна превозна средства нису неопходна за пословање компаније и ставила их на добош. Десет година стара јахта вредна два милона евра већ је пронашла озбиљног купца док исти сценарио тек прижељкује такође 10 година стар хеликоптер с ценом од округлих милион евра.
Иако су му после пропасти царства и казнене пријаве руске Сбербанке аутомобили и јахте тренутно најмања брига, за Ивицу Тодорића оне су биле прави фетиш, више од самог престижа. Посебно је позната његова фасцинација трокраком звездом из Штутгарта чије је новитете мењао из генерације у генерацију.
Последња у низу завршила је у - малим огласима. Реч је о Мерцедесу С-класе, визуелно ненаметљивој "перјаници понуде која одише притајеним луксузом".
Уз дигиталне инструменте и екран осетљив на додир, цела кабина пресвучена је кожом, а аутомобил је крцат и свим расположивим сигурносним арсеналом попут Дривинг Assistance система који задржава возило у траци и Магиц Body Цонтрола који детектује неравнине на путу и преноси их на прилагодљиво вешање. За сигурност возача и путника брине се и 8 радара, укључујући један краткодометни и далекодометни инфрацрвени радар. Сви они део су система који препознаје потенцијалне опасности и по потреби аутоматски кочи.
За погон 5,2 метара дуге двотонске крстарице брине моћни В12 мотор од 530 КС и 830 Нм, с којим С600 с места до стотке убрзава за само 4,6 секунди. За пренос снаге брине 7-брзински '7Г-Трониц Плус' аутоматски мењач. Тодорићева С-класа стара је три године, прешла је 110.888 километара, а Ауто Гашпарић за њу тражи 115.650 евра.
Подсетимо, још пре годину дана док је у Србији у медијима на делу била цензура по питању Агрокора, портал SrbijaDanas.com, иако суочен са притисцима, писао је о проблемима који су још тада били видљиви у овој хрватској компанији. Више пута смо писали руководству Агрокора, али смо увек добијали одговор како су они успешна компанија. Ипак, испоставило се супротно од њихових тврдњи. (Више о томе читајте ОВДЕ!)