ПОГОДИТЕ КОЈИ ЈЕ НАЈВРЕДНИЈИ СВЕТСКИ БРЕНД: Ова компанија вреди 178,12 милијарди долара
Издата нова ранг листа највреднијих брендова на свету.
Компанији Епл ни казне не могу ништа. И даље су највреднији светски бренд, и то четврту годину за редом, са растом вредности од 5,0 процената 178,12 милијарди долара, према најновијој ранг листи консултантске компаније за брендирање - Интербренд.
На листи највреднијих светских брендова први пут су се ове године нашли француски "Диор" на 89. месту, и произвођач електричних аутомобила "Тесла" који је заузео 100. позицију, преноси портал Бизнис Вајер (Бусинеш Wire).
Компанија Гугл је друга на листи највреднијих глобалних брендова, са растом вредности од 11 одсто на 133,25 милијарди долара, док је трећа Кока-кола, која вреди 73 милијарде долара.
Следи Мајкрософт на четвртој позицији, пета је јапанска Тојота с растом од 9,0 одсто на 53,58 милијарди, а на шестом месту је ИБМ, чија се вредност бренда 52,5 милијарди долара.
Седми на ранг листи највреднијих бреднова у свету је јужнокорејски Самсунг, са вредношћу од 51,8 милијарди долара ( 14 одсто), испред Амазона који је ојачао за 33 процента на 50,3 милијарде долара.
Мерцедес Бенц је на позицији број девет, са порастом вредности бренда за 18 одсто на 43,5 милијарди долара, а групу од првих десет највреднијих закључује компанија Џенерал Електрик с растом од 2,0 процента на 43,13 милијарди долара.
Аутомобилски и технолошки брендови доминирају на ранг листи Интербренда за 2016. годину.