Како брендови треба да комуницирају са крајњим корисницима током епидемије корона вируса
30.03.2020.
09:53
Коментари (0)
Епидемија корона вируса покренула је низ важних питања.
Има ли смисла обустављати маркетиншке активности током ванредног стања и епидемије корона вируса, питање је које окупира пажњу свих који се овом темом баве.
Маркетиншки стручњаци, како ког нас, тако и у свету, сагласни су да нипошто не треба прекидати комуникацију са крајњим корисницима - напротив, сада је најважније послати поруке поверење и бриге о потрошачу.
Подаци показују велики раст посете на домаћим порталима.
А какав је став потрошача?
На брендовима је да ситуацију претворе у прилику да се повежу са својим крајњим корисницима.
Како изградити поверење?