Како се богати путарска мафија: "Трејс" муља по Србији, неко штити преварантске послове!
Бугарска компанија "Трејс" (Траце) у Србији спроводи милионски вредне послове (у еврима), а упркос многобројним грешкама и пропустима, неко им и даље омогућава да овде раде.
Како се испоставило, "Трејс" има велике проблеме у свом пословању, не само у Србији већ и у многим другим земљама, укључујући и матичну Бугарску.
ЛЕТЊА СЕЗОНА У СРБИЈИ ДОБРО ПРОШЛА: Све веће интересовање домаћих туриста за бање, Златибор и Тару
ЗАБРАЊЕН УВОЗ 17.000 ТОНА БРЕСКВЕ: У турском воћу пронађена велика количина пестицида
СРПСКО СМРЗНУТО ВОЋЕ ТРАЖЕНО У ЕВРОПИ: Ево на којој смо позицији по извозу
У Бугарској, наиме, "Трејсове" компаније нашле су се на лошем гласу и на црној листи, после велике несреће на деоници Своге (градио је "Трејс"), где је погинуло 18 људи и исто толико тешко повређено.
У исто време, медији пишу да већински власник "Трејс" групације проф. др Николај Михајлов жели да превари мале акционаре.
ОГРОМНИ ПРОПУСТИ
Бугарски медији објавили су да је због тих пропуста, иза којих стоји "Трејс" група, троје министара морало да поднесе оставку - то су министри саобраћаја, полиције и транспорта.
Првом човеку "Трејса" у Србији Стојку Мешкову постављено је питање да ли је могуће да се за то кривично дело суди директору Агенције за путну инфраструктуру и "Трејсовим" менаџерима и инжењерима, који су радили на том пројекту, док они који су најодговорнији власник Николај Михајлов и извршни директор Бојан Делчев не сносе ни моралну одговорност.
А њихова одговорност је неизбежна зато што је лабораторија чији је власник син проф. др Михајлова издавала сертификате за материјале који су уграђивани на деоници Своге.
Одговор, наравно, није добијен.
Истраживање показало је да "Трејс" и њихове послове у Србији неко штити, без обзира на све катастрофалне пропусте које праве годинама. А осим у Србији, "Трејс" кардиналне грешке прави и у Бугарској, Северној Македонији и Чешкој.
Према сазнањима до којих је дошао Српски телеграф, "Трејс" је протеран из Чешке због кашњења, лоше изведених радова на пројекту аеродрома у Прагу и преваре локалних партнера. У току је наплата одштетних захтева од инвеститора и чешке владе.
Истовремено, "Трејс" се суочава с огромним проблемима и на домаћем тржишту, у Бугарској. Тамошњи медији пишу о повлачењу ове групације са бугарске берзе и одбијању бугарских финансијских институција да то дозволе.
Како се наводи, разлог би могао бити то што већински власник проф. др Николај Михајлов жели да превари мале акционаре. Уз то, свакако није занемарљива ни чињеница да је "Трејс", по свему судећи, директно одговоран за несрећу на већ поменутој деоници Своге.
ВЕЛИКО КАШЊЕЊЕ
А што се тиче пословања у Србији, "Трејс" је због кашњења и неадекватног рада, на основу мишљења надлежних српских органа, добио раскид уговора за пројекат обилазнице око Димитровграда, вредан 19,6 милиона евра. Међутим, у фебруару ове године, "Трејс" се, очигледно под нечијим патронатом, на велика врата враћа на ту деоницу и потписује са "Коридорима Србије" уговор за санацију 70 километара путева на тој деоници, у вредности од 20 милиона евра.
С пуним правом, поставља се питање коме "Трејс" дугује за такав невероватан преокрет. Постављено је то питање "Трејсу".
- Што се тиче потписаног уговора о рехабилитацији деоница у близини ауто-пута Е-80, у дужини од око 70 километара, "Трејс" је учествовао у јавној набавци путем електронске платформе ЕБРД и победио је у тој набавци - гласи одговор.
НОВИ НАЧИН ИСПОРУКЕ СВЕ ПОПУЛАРНИЈИ: Одобрена још једна дозвола за доставу пошиљки
НОВИ ИЗВЕШТАЈ ММФ: Мере су ублажиле кризу у Србији, потребно да држава настави са мерама помоћи
БЛАГИ РАСТ АЗИЈСКИХ БЕРЗИ: Инвеститори опрезни, цене нафте под притиском
Биткоин "потонуо" испод 10.000 долара: Коју цену ће имати у будућности?