Марк Awards – признања за стручњаке из компанија који остављају траг на тржишту
Маркетинг мрежа, ове године, први пут доделиће награде најутицајнијим маркетинг и комуникацијским стручњацима из компанија у Србији, у оквиру пројекта Марк Awards.
Номинације су отворене до 20. јула на сајту www.mark-awards.rs
Циљ Марк Awards признања јесте да подстакне и мотивише маркетинг и комуникацијске стручњаке из компанија у Србији, али и укаже на њихове потенцијале, таленте, креативност и способност за постизање врхунских пословних резултата и препознатљивост бренда. Марк Awards је награда којом Маркетинг мрежа жели да промовише професионалне узоре, али и да свој допринос унапређењу и развоју струке у Србији.
За разлику од других струковних награда на тржишту Србије, Марк Awards награде биће додељене појединцима за личне пословне и професионалне успехе, односно појединцима који су оставили траг на тржишту маркетиншких комуникација у Србији у претходном периоду.
“На тржишту Србије постоји неколико струковних награда и све оне награђују најуспешније пројекте или тимове. Врло често и не знамо ко стоји иза најуспешнијих брендова и кампања, ко су људи који, наше омиљене брендове, успешно граде свакога дана. Марк Awards управо жели да истакне и награди најуспешније појединце из компанија који се буде и лежу са својим брендовима и пожртвовано раде на њима. Сигурни смо да ће ова награда значајно допринети квалитету и развоју тржишта, бољем позиционирању маркетинг и комуникацијских стручњака у компанијама, али и да ће бити најпрестижније признање на тржишту којим ће се добитници поносити“, рекла је Ивана Парчетић Митић, оснивач и ЦЕО, Маркетинг мреже.
На конкурс за награде Марк Awards могу да се пријаве сви маркетинг и комуникацијски стручњаци из компанија у Србији, који сматрају да су својим радом и делима оставили траг на тржишту маркетиншких комуникација у Србији. Стручњаци из компаније могу се пријавити у једној од 10 категорија, лично или да их номинује неко од колега и сарадника.
О томе ко ће добити овогодишње Марк Awards награде одлучује стручни жири који чине признати и угледни професионалци из креативних, ПР, дигиталних агенција и компанија. Ове године жири ће радити у саставу – Александра Ђурђевић, ЦЕО, Делта Ауто Гроуп & Вице Пресидент, Делта Холдинг; Борислав Миљановић, ЦЕО, Репресент System; Данка Трбојевић, Манагинг Дирецтор, ДРИВЕ Agency; Дејан Ранђић, Фоундер & ЦЕО, ДНА Communications; Дејан Турк, ЦЕО, А1 Србија & А1 Словенија; Ива Ђурковић, Манагинг Дирецтор, ОМД Медиа & ЛУНА TBWA Београд; Ивана Парчетић Митић, Фоундер & ЦЕО, Маркетинг мрежа; Јелена Брајовић Добријевић, Deputy Манагинг Дирецтор, СИВО; Јелена Ристић, Country Манагер Сербиа, Монтенегро & БиХ, Mastercard; Марјана Давидовић, Country Манагер Адриатиц South Хуб, Нестле Адриатиц; Михаило Јанковић, ЦЕО, МК Гроуп; Миливој Ђорђић, Генерал Манагер Адриа Регион, СмартПоинт Адриа; Наташа Филиповић, Манагинг Дирецтор, Оватион BBDO; Ненад Мишчевић, ЦЕО, Нецтар Група и Никола Папак, New Business Дирецтор, Two Риверс.
Номинације су бесплатне, а више информација о награди, Правилник и формулар за номинације доступни су на сајту www.mark-awards.rs