НА АУТОМОБИЛИМА НИЈЕ НИКАКАВ ПРОБЛЕМ ПОИГРАТИ СЕ СА КИЛОМЕТРИМА: Зашто је све теже открити лажирану километражу
У смањењу километраже предњаче рента кар комапније и лизинг куће
Многи од нас желе да купе аутомобиле са оригиналном километражом. Међутим, довитљиви трговци радо спуштају километражу и то за неколико десетина хиљада километара. Истраживања немачког ауто-клуба АДАК кажу да је скидање километраже са новијих модела још лакше и теже може да се открије.
ГДЕ ЈЕ НАИЈСПЛАТИВИЈЕ КУПИТИ СТАН У ПРЕСТОНИЦИ: Купци тражи НОВЕ станове на посебним локацијама
АКО МОГУ ДА БИРАЈУ, СВИ БИ У ШВЕДСКУ: Земља у којој би многи Срби да граде будућност - услови и плате на завидном нивоу
ПО ПРИНЦИПУ "ДАЈ ШТА ДАШ"? У потражи за стручним кадром и радницима Немачка усваја све дипломе - на врху листе Србија и БиХ
Мада се и Европска унија оглашавала поводом преправљања броја пређених километра у половним возилима, промена нема, односно на новим моделима аутомобила није никакав проблем поиграти се са километрима, кажу немачки експерти АДАК-а.
То потврђује и најновије истраживање. Насумично су изабрана три аутомобила: форд "куга" из 2019, опел "грандленд X" из 2020. и пежо 208 из 2019. Резултати су показали да се километража може фалсификовати већ након неколико минута, приступом одговарајућим уређајем без могућности да се касније открије превара у аутомобилу.
- Сама сервсина књижица не значи ништа јер се и она фалсификује, најбоље је купити аутомобил од познаника где можете бити сигурни у пређене километре - објашњава Гебелен Елен из АДАЦ-а.
У смањењу километраже предњаче рента кар комапније и лизинг куће. Њихова возила су очувана, ентеријер им је добар јер се у њима не пуши, али се скидају налепнице са сервиса и акомулатора и тешко је одредити пређену километражу која је понекада дупло већа.
- Оваква возила се нуде на аукцијма а купци су најчешће на Балкану, Румуни, Бугари, Срби, Албанци. Купује се више комада одједном и документа, пошто нису припремљена за Европску унију са мање ризика се кривотворе - каже Елен.
У немачком ауто-клубу кажу да је на тај начин продато око пола милиона аутомобила годишта од 2014. до 2021. Ако приметите ниску цену возила ван тржишне цене имајте на уму да је тај аутомобил или много прешао или имао судар, кажу немачки стручњаци.