НЕМА ВИШЕ ОБРОКА НА ЛЕТОВИМА ЈЕДНЕ АВИОКОМПАНИЈЕ? Разлог нису финансије - најавили су још једну велику измену
Навике путника су директно утицале на одлуку
Национални авио-превозник Јапана, Наиме, Јапан Аирлинес (ЈАЛ) тражи од путника да "прескоче" оброке на летовима, посебно оним ноћним.
КАКВА СУ НОВА ПРАВИЛА ИГРЕ? Од 5. јула возачи ће теже до регистрације, неки ће морати да издвоје и до 1.000 евра
НА ЦРНОЈ ЛИСТИ ЕУ: Откривено је зашто авиони из Индонезије не смеју да слећу на тло Европе
"ДУЖНИ КО ГРЧКА" А МИСЛИЛИ СМО ДА СУ НАЈБОГАТИЈИ: Знате ли која је земља најзадуженија на свету? (ФОТО)
Како наводе, не ради се о смањењу трошкова, већ о смањењу расипања хране. Процедура је таква да ЈАЛ припрема оброке за сваког путника на лету, а у већини случајева - они преспавају оброке.
Такође поручују да многи путници радије једу грицкалице него конкретну храну, те да се бацају велике количине хране. Ова мера је, дакле, донесена из етичког, а не финансијског разлога, пише Бизлифе.
Програм је инспирисан циљевима одрживог развоја Уједињених Нација, и јапанске фирме су постале врло конкурентне у том погледу. Било је и "пробног лета", у новембру, на релацији од Бангкока до аеродрома Ханеда, који траје од 22:40х до 05:40х.
Није био велики изазов спровести ову идеју, будући да мање људи лети током пандемије, а клијенти могу отказати свој оброк онлајн или телефонским позивом.
ЈАЛ је такође почео да рециклира и униформе у памучна влакна, а стјуардесе користе Ајпед уређаје на летовима, како би смањиле папир који се штампа. Више нема ни обраћања попут "даме" и "господо", већ се користе родно неутралнији изрази, рецимо, "путници, пажња".