НОВИ ТРЕНД У 2017: Година вагиналне економије, знате ли шта је то?
Жене, ово је ваше време
Једна од водећих маркетиншких агенција у свету, JWT Intelligence, прогласила је 2017. годину годином владавине вагина и жена које дизајнирају сексуалне играчке. На листу 100 трендова за које се предвиђа да ће обележити ову годину агенција је, наиме, уврстила и пораст „вагиналне економије“.
Ова биљка је ЗДРАВА, ХРАНЉИВА и ПРЕСКУПА! Ево упутства за њен УЗГОЈ!
Ове се године, како се наводи у извештају, можемо надати широком избору производа и услуга за вагине, од интернет страница (као део покрета „Вагина узвраћа ударац“ који се јавио након познате изјаве Доналда Трумпа) до online семинара како доживети оргазам. Ако вам ништа од тога не голица машту, знајте да се покрећу и велики бизниси с избором производа од природних крема за интимно подручје до органских лубриканата и нове генерације сексуалних играчака.
Зачетницом новог таласа неге вагина многи сматрају глумицу Gwyneth Paltrow која је прошле године изјавила да је своју вагину чисти паром, рекавши како је та пара енергетик који изједначава ниво женских хормона.
Дизајнерка Ти Chang годинама је дизајнирала четке за косу, бицикле и намештај, све док 2008. није покренула своју фирму за накит и сексуалне играчке.
Ова компанија нуди чак 10.000 ДОЛАРА за све оне који одустану ОД ЊИХОВОГ ЛЕТА!
Њен је став да су сексуалним играчкама, све док их нису почеле дизајнирати жене, недостајале естетика и софистициранији изглед који би жени омогућавао да се осећа добро док користи дилдо или неку другу сексуалну играчку.
- Када жена користи уметни пенис или неки чудну ствар која наликује зецу, а притом их мора константно скривати, тај се производ не сматра добрим производом, нити је он за жену угодно искуство, будући да код ње још више развија осјећај срама. Зар не би било одлично када жене не би осећале срам током самозадовољавања - рекла је Chang.
Сви се слажу да је улазак жена у ову индустрију био и више него потребан корак. Нове сексуалне играчке дизајниране су како би помогле женама да премосте сексуалне баријере, а њихов изглед више не захтева скривање у ормарићима. А управо на томе JWT Intelligence базира своја предвиђања о 2017. као години вагиналног бума.
- Ова је индустрија сјајан пример како производи који су намењени женама уопште нису били дизајнирани за њих. Главни је разлог тај што су дизајнери сексуалних играчака до сада углавном били мушкарци, па су играчке биле плод њихових ставова о томе што за жене значи задовољство. Због тога су производи и били тако ружни и непримамљиви. Не говорим како мушкарци не разумеју анатомије жене, али ко зна вагину боље од онога ко је поседује? Лепо је видети све више жена које улазе у ту индустрију и нове играчке које су оне креирале - рекла је Chang.