СРБИЈА ДОБИЈА ПУТ КОЈИ ЋЕ НАС СПОЈИТИ СА ЕВРОПОМ: Ево куда ће пролазити (ФОТО)
Ова магистрала важан је саобраћајни пројекат из више разлога
Будућа Банатска магистрала, иначе један од инфраструктурних приоритета Покрајинске владе, требало би да коначно омогући интер-регионално спајање Баната, инфраструктурно повезивање и развој привреде у том делу Војводине.
Током Ускрса НЕМА НАПЛАТЕ ПАРКИНГА у зонираним деловима града!
ЦАРИНА ОДЛУЧИЛА: Ево колико новца можете да пренесете за време празника!
За Банат, нажалост, једну од најнеразвијенијих регија државе, ова магистрала важан је саобраћајни пројекат из више разлога. Пре свега, у привредном смислу, јер без одговарајуће саобраћајне инфраструктуре нема инвестиција, привредног развоја, али ни нових радних места.
“Банатска магистрала” је путни правац који креће од Дунава, односно Ковина и спаја Панчево, Зрењанин, Кикинду и наставља према Чоки, а један крак – десни, иде до границе са Мађарском на Ђалу, док се леви крак наставља преко Сенте на ауто-пут Е 75 Београд – Будимпешта“.
- Најважнији циљ Банатске магистрале је уклањање разлика у привредној развијености између развијених и неразвијених подручја, како би се неразвијене општине интегрисале у урбани систем државе, и уклонио транзит из насељених места – рекли су нам у Покрајинском секретаријату за урбанизам и заштиту животне средине.
Посебан значај има путни правац румунска граница-Зрењанин-Е-75-Нови Сад-Е-Рума-70 који је важан због повезивања Коридора 10 са Коридором 4.
Поред бољег повезивања са непосредним и ширим међународним окружењем, најзначајнији ефекти огледају се и у побољшању позиције Баната и северноисточног дела Бачке, као и у уклањању транзита из насељених места.
Очекује се да ће ова магистрала имати позитивно одразити на живот становништва, равномернији развој целе територије и смањење миграције из села у градове.
Велика предност самог пројекта је у чињеници да ће се радови на Банатској магистрали изводити на постојећој траси пута М24. У том случају, изградња би требало да буде знатно јефтинија и бржа.
Не зна се тачан датум почетка радова, јер се још чека на израду пројекта, дозволу за изградњу, као и на средства.
Оно што је, можда, и најбитније за људе који живе у овом делу Србије, јесте да у деловима трасе где се Банатска магистрала планира нема потребе за експропорцијацијом, па самим тим неће бити ни имовинско-правних проблема.