ТЕЈИЋ О ЂИЛАСОВИМ ОПТУЖБАМА: ЈКП Београд-пут није набављао већ закључио уговоре о закупу путничких возила
ЈКП Београд-пут је на основу спроведеног поступка централизоване јавне набавке закључио уговоре о закупу путничких возила ниже средње класе и возила средње класе, изјавио је данас директор тог предузећа Иван Тејић.
- Данас је бивши градоначелник г.Драган Ђилас нападао градска предузећа, између осталог и ЈКП Београд-пут, те сам дужан као директор, да заштитим раднике и предузеће од лажи које је изнео, навео је Тејић.
– У каквом је стању Ђилас оставио ЈКП Београд-пут, а у каквом се налази данас најбоље говори податак да је укупан дуг овог предузећа док је он владао Београдом, на дан 01.05.2014.године износио 2.289.851.646 динара. Од тога, дуг према добављачиима је износио 730.218.932 динара, а дуг према банкама 1.159.633.254 динара. Значи, г.Ђилас је само у овом предузећу оставио дуг од око 20 милиона евра! На данашњи дан ЈКП Београд-пут дугује само 150.114.748 динара што значи око 15 пута мање. Е такав је домаћин био Ђилас – подсетио је Тејић.
Тејић је указао да је то предузеће успело да купи 2 мини багера, 1 глодалицу, 9 путарских возила, 1 мобилну бетонску базу, 1 миксер за бетон, 8 теретних возила носивости до 600 кг, 12 покретних компресора, 2 виљушкара, 7 комбинованих машина, 10 камиона кипера 6x4, 10 камиона кипера 4x4, 10 вучених посипача, 10 комплета опреме за зимску службу (раоник и посипач), 1 финишер, 2 термо контејнера, 1 цистерну за гориво, 1 багер точкаш, 1 машину за банкине, 2 машине за постављање ивичањака, 2 машине за обележавање коловоза (уговорена је набавка 25 камиона кипера 4x4 и 7 ваљака)...
ЛАСТ МИНУТЕ ПОНУДЕ ЗА ЈУН У TRAVELLAND-U УЗ ПОПУСТЕ ДО 60%!
Почиње изградња: Ево када ћемо возити ауто-путем од Србије преко БИЈЕЉИНЕ до МОДРИЧЕ
Драстичан пад индустријске производње и извоза у Немачкој, стручњаци не прогнозирају скорији напредак
Сада је, како је рекао, дошао ред да се набаве аутомобили средње и ниже категорије за дипломиране инжењере који раде на терену јер су постојећа возила у просеку стара преко 13 година.
– Нисмо купили аутомобиле већ смо их изнајмили (оперативни лизинг). ЈКП Београд-пут има 44 инжењера, грађевинске, саобраћајне и машинске струке, који предано раде на побољшању квалитета саобраћајница и саобраћајне опреме и који имају намеру да у предузећу остану и пруже пун допринос у својој струци. Да ли г.Ђјилас мисли да инжењерима не треба омогућити најбоље могуће услове за рад? Или је довољно што се он вози џипом? А како је то изгледало док је под његовом влашћу ЈКП Београд-пут пропадао, а његов градски менаџер Бјелић се возио џипом?! Нека је срамота Ђиласа јер напада раднике ЈКП Београд-пут које је малтене оставио без посла задужујући компанију коју је довео до банкрота. Сада када радимо успешно Ђилас то не може да преживи. Зато лазе – закључио је Тејић.