ТВИТЕР СЕ ГАСИ ЗА 18 МЕСЕЦИ: Стручњак открива три разлога због којих ће ова друштвена мрежа престати да постоји
Стручњак предвиђа да ће се Твитер ускоро угасити.
"Три разлога зашто ће Твитер 'умрети' за мање од 18 месеци", написао је Енди Гринвеј, креативни директор компаније "Румбле", на свом LinkedIn профилу уз детаљно објашњење.
Подсетимо, милијардер Илон Маск и власник Твитера од октобра прошле године, изразио је намеру да уклони препознатљив логотип платформе, плаву птицу, и замени га симболом "X".
ЗАВИРИТЕ У ЈЕДАН ОД НАЈСКУПЉИХ СТАНОВА У БЕОГРАДУ: Цена квадрата 10.000 евра, а све пршти од луксуза (ВИДЕО)
АЕРОДРОМ ПОЧИЊЕ ДА ОГРАНИЧАВА БРОЈ ПУТНИКА: Ево шта би требало да знате пре него што кренете на пут
ОПРЕЗ! НОВА ПРЕВАРА У СРБИЈИ! Главна мета су ПЕНЗИОНЕРИ И СТАРИЈИ
- Такође, чини се да је Маск помало шкрт у развоју свог новог идентитета бренда. Према Твитер кориснику @Fontendou, лого је заправо графички облик који је тренутно доступан на једном веб-сајту. Још смешније је да је милијардер потрошио само 30 долара на нову марку бренда - пие Гринвеј и додаје:
- У основи, овај потез показује да Маск има мало знања о томе како бренд функционише. Ово су три разлога зашто сматрам да је 'X' осуђен на пропаст.
Наиме, како наводи Енди, један од принципа изградње бренда је доследност.
- Људи граде емоционалну повезаност са брендом. Када промените лице бренда, стварате странца и тражите од потрошача да започне однос од нуле - појашњава.
Додаје и да се време "ребрендирања" поклапа са лансирањем Мета Threads-a.
- Масков тајминг није могао бити гори - наглашава.
Карактеристике платформе промениле су се са доласком Маска, такође увиђа Енди.
- Твитер је постао мрачнији, више десно окренут и са више подела. Брендирање "X" и његова злокобна аура (по мом мишљењу) савршено одговарају новој личности. То ће одбити људе. Стари идентитет на Твитеру дао је бренду мекшу ивицу. Имао је капитал за који су потрошачи још увек могли да се држе у нади да ће се једног дана разум вратити на платформу. Свака нада да ће се то догодити је побеђена. Пази на егзодус.
РИП Твитер - закључује креативни директор.