Вучић: За аеродром "Никола Тесла" заинтересовано 27 компанија
Премијер Србије и председнички кандидат потврдио да постоји велико интересовање за аеродром "Никола Тесла"
За концесију за аеродром „Никола Тесла“ у Београду заинтерсовао је 27 компанија, пренео је данас премијер Србије Александар Вучић.
Богољуб Карић: Вучићу су врата Кремља отворена као ни једном државнику до сада
Вучић: Имам имена за новог мандатара
Он је поводом свечаног отварања Центра за обједињенене услуге Етихада рекао да је за концесиују заинтересовано 27 компанија, пет из Кине, Француске, Немачке и других земаља.
Према његовим речима биће велика борба око конценсије, јер сви виде Београд као важно и значајно место, чвориште свих путева, не само у југоисточној Европи, већ и целог старог континента.
Посао за 700 радника
Он је најавио да ће центар у наредном периоду запослити 700 радника у најбоље опремљеном простору, те истакао да сви радници у центру говоре најмање један страни језик.
- Почели смо да улажемо у младе људе са Филолошког факултета, да их спремамо и за министарства, али и за овакве позивне центре и драго ми је што могу да рачунају, бар део њих, на посао по завршеном факултету - рекао је Вучић.
Он је рекао да је поносан и срећан што је Етихад у конкуренцији Пољске, Бугарске и других земаља изабрао Београд и Србију, наводећи да је поносан на земљу и грађане, будући да су људи били пресудан квалитет који је Србија понудила.
Вучић је рекао и да је држава испунила све потребне услове, попут енергетске безбедности, будући да тај центар мора да има најмање два независна извора енергије.
- Урадили смо све што је потребно, спремни смо да разговарамо и о подстицајима - рекао је Вучић.
Етихад Авиатион Гроуп отворио је данас Центар за обједињене услуге у Београду, у којем ће бити запослено 200 радника, а који ће пружати услуге контакт центра и програма лојалности.
Планирано је да се број запослених повећа на 685 до 2020. године, а центар је до те године оспособљен да прими 4,4 милона позива.
Запослени ће у поцетку пружати услуге резервације и издавања карата, у које спадају продаја, промена плана путовања и обрада захтева за посебним услугама.
У погледу програма лојалности, запослени у контакт центру ће моћи да пруже информације о програмима, као и услуге управљања корисничким налогом и бонус миљама.