БИТКА ЗА ТРЖИШТЕ: Пепси и Coca-Cola ратују око јогурта турског емигранта
Чак три милијарде долара наводно би уложиле две велике светске компаније у фирму "Chobani" како би себи осигурале позицију на тржишту млечних производа. Засад у трци ни једна није победила, али заинтересованих за посао има и више.
Пепси и Цоца-Цола Company se отимају за улазак у власништво у фирму турског мигранта Хамдија Улукаја који је 2005. основао Chobani и који данас својим грчким јогуртом господари америчким тржиштем.
Наиме, обе би компаније, према анонимним Ројтерсовим изворима, у Chobani уложиле 3 милијарде долара. Таквим би улагањем желеле да задрже своју позицију на тржишту млечних производа где је Пепси од 2012. од када продаје преко фирме Тео Милер, а Цоца Цола од летос од када је започела дистрибуцију млечног производа ФаирЛифеа.
Нико од заинтересованих страна није желео да коментарише те најновије информације, али Ројтерс пише да заинтересованих за Chobani има и више. Улукаја има у плану да прода само мањински део фирме, а новац му је потребан како би проширио дистрибутивни ланац и оснажио производњу.