Фиат показао ретуширани Добло
Брзо реагује. Штедљив је. Има нови екстеријер и ентеријер. Укратко - освежени Добло.
Фиат је направио финалну увертиру пред Париски сајам аутомобила. Част да буде увод у највећу аутомобилску смотру јесени припала је Доблу, представљањем освежене верзије модела у Хановеру.
Нова варијанта другачија је како ликом, тако моториком. Чеони браник је нови, усисници су спуштени ниже, као и магленке, а промењена су и задња светла. Унутар Добла такође је другачија слика. Промењена је инструмент табла, али и предња седишта. Ту је и треће седиште испод кога се налази преградак за ваше стварчице, а боља је и звучна изолација.
Покретачку снагу обезбеђују и бензинци и дизелаши. Бензински 1.4 агрегат од 95 КС први је у понуди, а следи 1.4 турбо од 120 "коња" који осим бензина може да сагорева и метан (тзв. дуал фуел решење). Код агрегата који лочу Д2 први је 1.3 МултиЈет II турбодизел од 90 КС, а други је, такође МултиЈет II турбодизел мотор, запремине 1.6 литара, јачине од 105 КС. У одређеним земљама биће доступан и 2.0 МултиЈет II од 135 КС.
Торинска компанија истиче да нови мотори имају већу брзину реаговања на команду од претходника за 40 одсто. Уколико се одлучиете за ЕцоЈет пакет, код дизел мотора, добићете машину која има "значајно мању потрошњу горива и расип штетних материја", кажу у Фиату. То је постигнуто захваљујући стоп-старт склопу, гумама са малим трењем и напредном алтернатору, па ће "дизелке" трошити 4.4 литра и просипати 115 г/км ЦО2.
Продаја ће кренути следеће године.