Са Toyotom ТРД ПРО и почетник може све
Визуелно импресивни, новаци јапанског произвођача пробаће да украду део колача Форду Раптору и Ранге Роверу.
Toyotina ТРД ПРО серија врхунски је пример колико савремена помагала олакшавају посао човеку, да уз минималне напоре и вештине може да се уради нешто што је у прошлости захтевало мајсторство и искуство. Серију чине три модела, Тундра, Тацома и 4Рунер.
Још вести: Кад мама заузда 900 "коња" (ВИДЕО)
TOYOTA ТУНДРА
Тундра је, као и целокупна ТРД ПРО серија створена да парира Форд Раптору. У јапанској компанији тврде да Тундра ван пута може да уради 80 до 90 одсто онога што може и Раптор, али да је од Фордовог пулена пријатнија и практичнија у свим осталим околностима.
Под је напред подигнут за 51 mm напред, а 32 mm позади, што значи да Тундра не почива само на речима, већ и на делима. Кочнице и вешање посебно су ојачани за дуга путовања, а тестирани су, као и остали системи у возилу, неумољиво у пустињама Калифорније.
Највећа мана Тундре су димензије. Просто је превелика да би била право возило за кретање по рогобатном рељефу, ван друмова.
Још вести: Трејлер за новог "Побеснелог Макса" (ВИДЕО)
TOYOTA ТАЦОМА
Тацо Супреме је друго име овог модела, пошто је сматрају најекстремнијом Тацомом до сада. Мали камионет може све што и крупнија браћа, једино кошта мање. Предњи и задњи део подигнути су као и случају Тудре, за 51 mm напред и 32 mm позади. У Toyoti су се потрудили да максимизирају брзину реаговања на манипулацију воланом, чак и при великим брзинама.
За разлику од Тундре којој више прија кретање по путу и удобном терену ван асфалта, Тацома се много боље сналази ван коловоза. У саобраћају је превише гласна и груба.
Још вести: Милион километара уз осам грама торијума
TOYOTA 4RUNNER
Најјачи у серији. Подница је уздигнута у истој мери као и код претходна два члана ниске захваљујући чему нема препреке која 4Runneru прави проблем. Насловна реченица понајвише има да се примени на овај модел.
За вожњу на асфалту уграђене су пречаге против окретања како се 4Runner не би преврнуо при скретању под оштрим угловима. Пречаге су, пак, сметња ван путева јер гибњевима не дозвољавају пуно истезање. Промућурним конструкторима Toyote ово није промакло, па се пречаге олабаве када сензори детектују кретњу по екстремном терену. Nitto гуме, за које бисте, због њиховог грубог изгледа, рекли да праве потмулу буку, вожњу не чине споријом нити гласнијом. Напротив.
У Toyoti су одлучили да крену са производњом од 3.600 возила годишње. Уколико потражња буде већа, порашће и продукција.