ИЗАЗОВ 2016 – РЕГИОНАЛНИ ФОРУМ КОМУНИКАЦИОНИХ ЛИДЕРА : Трендови, брендови и изазови
Цонтент маркетинг, персонализација садржаја, online комуникација, мобилни и видео маркетинг – трендови су који су обележили протеклу годину у Србији и региону, резултат је последњег истраживања које је, у сарадњи са агенцијом МАСМИ, спровео портал Маркетинг мрежа.
Иако је тек почетак године, на први поглед, бар у нашем региону, чини се да у 2016. неће доћи до већих промена, већ ће се, пре свега, радити на јачању трендова који су већ зачети или присутни на тржишту.
О кључним трендовима у струци за 2016. годину биће више речи на другом регионалном форуму комуникационих лидера – ИЗАЗОВ 2016, који ће бити одржан 2. и 3. марта у хотелу Radisson Блу Олд Mill у Београду.
Посебан сегмент форума биће посвећен подстицању дијалога између агенција и компанија, кроз различите типове интерактивних радионица. Током трајања форума, своје студије случаја агенцијама представиће и велики број компанија.
Ставове о кретању, новим трендовима и изазовима струке истакли су стручњаци за комуникације компанија које послују у Србији.
Жељка Ћирић Јаковљевић, руководилац корпоративних комуникација у Еуробанк, сматра да ће највећи изазови струке у предстојећој години бити развој интегрисаних комуникација, с акцентом на дигиталним каналима комуникације и развоју креативних решења.
Према речима Татјане Видаковић из сектора односа с јавношћу компаније Инфостуд, тектонске промене које је донела дигитална револуција, али и оне у сфери глобалне економије наметнуле су нужност да се струка мења и интегрише нове алате и технологије, уз сталну едукацију и циљних јавности и комуникацијских стручњака о користима које они доносе.
Милена Мићановић, шеф Кабинета извршног одбора Војвођанске банке каже да је један од највећих изазова остати препознатљив, оригиналан и поуздан за свог клијента.
У UNIQA осигурању сматрају да је најважније бити бржи од тока информација, бити актуелан, другачији и померати границе уобичајеног размишљања, деловања и комуницирања.
Ивана Тодоровић, шеф службе за екстерну комуникацију Социете Генерале банке, оценила је да брзе промене у технологији диктирају трендове утичући на читаве индустрије које не само да морају да их прате, већ да нађу начин да их предвиде, али и предводе, прилагођавајући или чак потпуно мењајући своје пословне моделе.
Пријављивање за учешће на форум комуникационих лидера – ИЗАЗОВ 2016 траје до 12. фебруара, а број места је ограничен. Више информација пронађите на сајту: www.izazovforum.rs