Милијардер захваљујући чувеној "маци"
Свет је добио новог милијардера и то је Сјинтаро Тсуји, осамдесетпетогодишњи оснивач и извршни директор компаније "Санрио" која производи "Hello Kitty", једну од најпознатијих франшиза на свету.
"Маца" је допринела да се акције "Санрие" удвоструче. Ова компанија има уговоре са Walmartom, Заром и Swarovski компанијом и, захваљујући томе, своје богатство Тсуји је успео да заокружи на девет нула.
Компанија која продаје поклоне са мотивима чувене беле маце, поседује тематске паркове и производи и дистрибуира филмове, у последњој фискалној години имала је зараду од 74,25 милијарди јена - скоро 900 милиона долара.
Тсуји се не шали када открива своје амбиције и жељу да од Hello Kitty направи бренд који доноси милионе, попут Guccija или Хермеса. Како каже, тржиште у Јапану преплављено је француским и америчким компанијама, а домаћих фирми као и да нема. Управо ту Тсуји види своју предност. Овај новопечени милијардер истиче да му је од сваке добити важније да усрећи раднике, одличном платом и бенефицијама.
''Наш циљ је добра репутација, не стварање профита'', каже овај активни осамдесетпетогодишњи Јапанац који на спавање не одлази пре четири ујутру, а у девет је већ будан и информисан о кретању Санрио акција на берзи.
(бизлифе)