Мундијал - маркетинг борба ривалских компанија
Званични спонзори СП у Бразилу у бољој су позицији, када је маркетинг у питању, од својих конкурената. Зато конкуренти ових компанија смишљају креативне начине како да искористе фудбалску позорницу на коју су упрте очи целог света.
Нике, највећи ривал Адидаса - званичног спонзора првенства у Бразилу - је на пример морао да смисли нову стратегију пошто ће терени и лопте на првенству бити Адидасови. Зато је Најк одлучио да спонзорише појединачне тимове (па и домаћина - Бразил), али и да у своју кампању укључи највеће звезде међу фудбалерима. Тако ће Најк спонзорисати Кристијана Роналда, Жерарда Пикеа, Вејна Рунија, Андреса Ињесту, Нејмара и Златана Ибрахимовића, а Адидас “само” играче који су по популарности мало ниже котирани од њих – Лајонела Месија, Фернанда Тореса и Икера Касиљаса, преноси BiF.rs
Слична је ситуација и са технолошким компанијама. Док је Самсунг званични спонзор првенства, његов ривал Apple се досетио да помоћу фудбала изрекламира своју куповину Битса (Беатс Елецтроницс), произвођача слушалица и сервиса за стриминг музике. Тако је настала реклама која важи за најбољи рекламни спот са светских првенстава икад.
Coca-cola и даље тврди да није забринута због маркетиншких активности свог конкурента Пепсија, који је раније ове године објавио рекламу са најпознатијим светским фудбалерима снимљену у Бразилу, која нема директне везе са овим првенством али свима је јасно да алудира на исто.