ОГЛАС - Паркинг сервис
Јавни оглас за давање у закуп објекта техничког прегледа и аутоперионице у блоку 45 на Новом Београду.
1. Предмет: Давање у закуп објекта техничког прегледа и аутоперионице у Блоку 45 на Новом Београду, Ул. Јурија Гагарина бр.165, нето П=390,04м2, са опремом за обављање делатности техничког прегледа и прања путничких моторних возила. Објекат се издаје у виђеном стању, без права закупца на преправке и адаптацију простора, уколико закуподавац за то није дао изричиту сагласност.
2. Опис: Објекат се састоји из низа функционалних група просторија: простор за технички преглед возила, простор линије за прање путничких возила, радионица, канцеларијски простор, санитарне и „нус“ просторије. Структура објекта са прегледом просторија дата је у конкурсној документацији.
3. Намена: Технички преглед/аутоперионица.
4. Висина закупнине, осталих трошкова и начин плаћања: Почетна цена закупа објекта и припадајуће опреме на месечном нивоу износи 2000 ЕУР са ПДВ, која се плаћа унапред до 5-ог у месецу за текући месец, обрачунато у динарској противвредности по средњем девизном курсу НБС, на дан плаћања. Поред закупнине, понуђач сноси и режијске трошкове за извршене комуналне услуге (ел. енергије, воде, изношење смећа, телефонске и интернет услуге, као и др. трошкове који се односе на објекат) у висини и о доспелости одређеној рачунима добављача тих услуга, као и трошкове текућег одржавања објекта и простора у Комплексу. Понуђач са којим буде закључен уговор о закупу у обавези је да положи депозит у висини две месечне закупнине, који ће се користити као средство обезбеђења за евентуална неизмирена потраживања у току трајања закуподавног односа.
5. Дужина трајања и период закупа: 12 месеци, почев од 15.01.2016. до 15.01.2017. год. Издавање објекта у подзакуп није дозвољено без сагласности Закуподавца.
6. Право учешћа у поступку: Домаће и страно правно лице или предузетник.
7. Поступак давања у закуп: Прикупљањем затворених, ковертираних понуда на обрасцима из конкурсне документације, са захтеваним доказима:
Извод о упису у регистар АПР односно у др. одговоарајући регистар не старији од 6 месеци од дана објављивања огласа, уговор о отварању и вођењу рачуна код банке, потврду о додељеном ПИБ-у и потврду о извршеном евидентирању за ПДВ, уколико је у систему ПДВ-а, а за предузетнике и копију личне карте (просте фотокопије);
да понуђачу није изречена мера забране обављања регистроване делатности која је на снази у време објављивања позива;
да је понуђач измирио доспеле порезе, доприносе и друге јавне дажбине у складу са прописима Републике Србије или стране државе када има седиште на њеној територији;
8. Начин избора: Уговор о закупу биће додељен понуђачу који понуди највишу цену закупа, а која мора бити већа од почетне цене закупа из тачке 4. Уколико више понуђача понуди исту цену закупа, уз прихватање осталих услова из огласа, закуподавац задржава право избора најбољег понуђача.
9. Преузимање конкурсне документације: Конкурсна документација се преузима у просторијама ЈКП „Паркинг сервис“, на адреси Београд, Кнеза Вишеслава бр.27 (СРЦ „Пионирски град“), канцеларија бр.11, уз доказ да је понуђач уплатио бесповратан износ од 1.000,00 РСД на име манипулативних трошкова, на текући рачун ЈКП „Паркинг сервис“ 325-9500700036027-75 код ОТП банке Србија а.д. Нови Сад, сврха уплате „Учешће по огласу за давање у закуп објекта техничког прегледа и аутоперионице у Блоку 45“. Конкурсна документација се може преузети сваког радног дана од 08-15 часова, почев од 22.12.2015. до 28.12.2015. године.
10. Разгледање објекта: Сваким даном у времену од 08-15 часова, уз претходну најаву на тел: 064 8141024, почев од наредног дана од дана објављивања огласа.
11. Достављање понуда: Понуде се достављају непосредно или препорученом поштом, у затвореној коверти на адресу из тач. 9, канцеларија бр. 4 – Писарница Предузећа, са назнаком: „Понуда на оглас за давање у закуп објекта техничког прегледа и аутоперионице у Блоку 45 - не отварати“. Понуде достављене поштом препоручено морају пристићи и бити заведене у Писарници Предузећа најкасније до дана и часа одређеног за предају понуда, а у противном ће се сматрати неблаговременим.
Понуде се предају најкасније до 11,00 часова дана 05.01.2016. године.
12. Отварање понуда и избор понуђача: Отварање понуда ће се обавити јавно, дана 05.01.2016. у 11,30 часова. Избор најповољније понуде извршиће се у року од 3 дана од дана јавног отварања понуда, о чему ће понуђачи бити обавештени писаним путем, а са изабраним понуђачем, закључиће се уговор о закупу.
13. Додатне информације и обавештења могу се добити сваког радног дана од 08:00 до 15:00 часова, на телефон 011/2228-064 (за опште услове) и 064/8141-024 (за техничка питања).