ОБЈАШЊЕЊЕ БУСПЛУСА: Знате ли зашто нисте могли да очитате своје карте?
Претходних неколико дана путници у градском превозу имали су проблема приликом чекирања својих карата, јер апарати једноставно нису функционисали, чак су на неким линијама били потпуно угашени.
Имајући у виду овај проблем и на основу изјава великог броја људи који су говорили како нису могли да очитају своје карте, позвали смо надлежне да утврдимо у чему је проблем.
Иако првих дана нису могли да нам дају конкретне информације о тачном узроку овог проблема, из БусПлуса објашњавају да је у току ажурирање софтвера те да су услед тога валидатори били у блокади.
"Ажурирање софтвера је било у току и због тога на неким линијама није било могуће очитати карте. Тај проблем је решен и валидатори опет функционишу", рекли су из БусПлуса за SrbijuDanas.com.
Пошто прошле недеље нисмо могли да добијемо информације из БусПлуса, контактирали смо и ЈКП Градско саобраћајно предузеће где нам је речено да овакви проблеми нису у њиховој надлежности.
„Уколико дође до оваквих проблема, центар Бус Плуса обавештава прво нас, а затим и возаче, али у вези са овим случајем заиста не знам у чему је проблем“, рекао је раније директор ГСП Жељко Милковић за SrbijuDanas.com.
Такође, међу путницима је кружила прича и да је узрок овог проблема био и хакерски напад на систем БусПлуса о чему детељније можете прочитати ОВДЕ!
Иако су многи били срећни због овог проблема јер су коначно имали право опаравдање контролорима за то што немају карту, а успели су и да уштеде који динар, валидатори у градском превозу опет функционишу и карте су обавезне.