СРБИ, СЛОВЕНЦИ, ЦРНОГОРЦИ: Ко су најбољи, ко најгори продавци?
Најуслужнији су трговци у Словенији, одмах за њима они у Србији, док је Црна Гора синоним за лошу услугу трговаца, показало је најновије регионално истраживање.
У истраживању је учествовало шест земаља регије - БиХ, Црна Гора, Хрватска, Македонија, Словенија и Србија. Тајни купци су посетили 800 различитих објеката, као што су аутосалони, банке, бензинске пумпе, малопродајни објекти, супермаркети, продајна места телекомуникационих компанија, туристичко-угоститељски објекти и објекти услужних делатности.
Током "тајних" куповина, бележено је пет основних елемената квалитетне услуге: поздрав, утврђивање потреба и жеља купаца, познавање производа, нуђење додатног производа, као и речи захвалности на посети.
Водећу позицију је заузела Словенија са резултатом од 79 посто, при чему је забележила раст од четири посто у односу на прошлу годину.
Друго место је заузела Србија уз резултат од 76 посто и повећањем од три процента у односу на прошлогодишње истраживање.
Треће место припада Хрватској (71 посто), а Македонија, уз пораст од четири посто у односу на прошлу годину, заузима четврто место.
БиХ је заузела претпоследње место са резултатом 66 посто, док је Црна Гора заузела последње место са резултатом 58 посто испуњења, што је 10 посто слабије у односу на прошлу годину.
Као и претходних година, најлошије рангирана категорија у свим земљама је нуђење додатних производа са резултатом од 37 посто.
Истраживање је спровела агенција Глобал Маркет Солутионс, седми пут за редом, преноси economy.rs.