Сви желе њихову кухињу, а они хрле у Мек
Ресторани Мекдоналдса у Француској забележили су раст продаје у првих шест месеци ове године, упркос кризи и смањеној куповној моћи грађана.
Продаја у Мекдоналдсовим ресторанима брзе хране у Француској у првом семестру 2014. порасла је за 4,8 одсто, док је на глобалном нивоу промет био разочаравајући, пренео је АФП.
"Покушаћемо да одржимо такав ритам и у другом полугодишту", поручио је извршни директор француског Мекдоналдса, Жан Пјер Пети.
Прошле године продаја у Француској у овим ресторанима достигла је 4,46 милијарди евра.
"Раст продаје у француској филијали остварен је делимично због отварања нових ресторана (од 40 до 50 годишње), као и због ефикасности у развоју перформанси мреже. Француска је друга филијала иза САД у погледу рентабилитета а 2014. ће бити наша најбоља година што се тиче пословних резултата", објашњава Пети.