Телефонски разговор од 1.000 евра
Случај грађанке из Новог Сада, која је добила рачун за мобилни телефон од чак 100.000 динара, само је један у низу примедби потрошача у Србији на услуге телекомуникационих оператора.
''Последњи пример односио се на дугогодишњег корисника једног оператора који никада није имао проблема, никада није укључивао опције које не сме, месецима ништа није мењао у свом начину коришћења услуге и само је одједном рачун достигао износ од 75.000 динара. Након тога рачун се само увећавао, достигавши скоро 100.000 динара. За то време у пословници оператора нису имали јасан одговор шта он треба да ради, осим да покуша да извади батерију'', каже за ''Вечерње новости'' правник из Асоцијације потрошача Србије Јованка Николић.
Асоцијација потрошача Србије се, када им се тај корисник јавио, одмах обратила инспекцији за електронске комуникације при Министарству трговине и телекомуникација, који су одмах захтевали од оператора да реше тај случај.
Само током 2013. године упућено је 13.965 приговора потрошача на разну робу и услуге, што удружењима за заштиту потрошача, што Сектору тржишне инспекције, што Одељењу за заштиту потрошача.