Tommy Хилфигер покренуо такмичење: Најкреативнији путују у Калифорнију
Нова колекција бренда Tommy Хилфигер ''True то the Блуе'' омаж је џинсу као материјалу од кога је овај познати бренд почео да гради своје модно царство 1985. године.
"Моја каријера започела је са џинсом и управо овај материјал је суштина нашег бренда", изјавио је Tommy Хилфигер који је са 17 година, заједно са два пријатеља, купио џинс панталоне које су се појавиле у Њујорку, а потом их продавао у свом родном граду Елмир, држава Њујорк где је кул стил из великог града било немогуће пронаћи. Они су продавали џинс фармерице из гепека и тако је започела прича данас светски познатог бренда.
Касније је отворен ланац продавница Пеопле’с Плаце и започето је експериментисање са Chambrai тексасом, старим и новим моделима и испраним комадима. Исход тога је бренд врло познат и препознатљив у модном свету, а џинс и даље дефинише ДНК бренда Tommy Хилфигер.
Нова колекција култног бренда укључује низ кључних комада израђених од џинса, попут јакни, прслука, комбинезона и панталона.
Овај бренд је веома активан када су друштвене мреже у питању, они прате нове трендове, па су тако у оквиру нове кампање покренули такмичење на Инстаграму и Twitteru #THROWBACKDENIM. Циљ такмичења је ангажовање најшире публике, укључујући славне личности и модне инсајдере, да реинтерпретирају трендове џинса карактеристичне за 80-е и 90-е.
На који начин је замишљено такмичење?
Све што треба такмичар да учини јесте да фотографише одевни комад од џинса који је инспиририсан ретро атмосфером протеклих година и да слику постави на Инстаграм или Twitter и обележи хаштагом. Свака овако постављена фотографија учествује у такмичењу које траје од 17. априла до 9. маја.
Најуспешнијег такмичара Tommy Хилфигер награђује путовањем у Калифорнију за двоје.
(ljepota.ba)