Трикови ресторана да трошимо више
Трикови, трикови... неопходни у маркетингу, у продаји... у свакодневном животу.. а и у ресторанима. Ево како ресторани широм света, малим психолошким триковима чине да гости потроше више и наруче још.
Изоставити ознаку валуте у ценама!
Један факултет хотелске администрације у САД је спровео истраживање по ком менији на којима нема ознаке долара, буду уноснији за посао ресторана. Ознака валуте подсећа људе да у том трену троше свој новац, па могу мање мислити на уживање. И оде апетит!
Детаљан опис хране
Када су у менијима порције описане детаљније, продаја се повећавала за 27 одсто. Више придева, бољи учинак.
Асоцијација на породицу
Лукав психолошки трик стоји иза, на прву мисао, безазлен назив ''бакина, домаћа супа''. Рачуна се и на буђење носталгије.
Потенцирање етничког порекла хране
Овим храна добија на аутентичности.
''Зечеви''
Према писању једног њујоршког магазина, неке превисоке цене су ту само да би остале изгледале разумније.
Када видите порцију која кошта 115 долара, свакако да ресторан није рачунао да ће добро проћи. Али она служи да Вас наведе на ''ниже цене''.
И музика има функцију
Једно истраживање је показало да класична музика утиче на већу потрошњу у ресторанима, а угоститељима се никако не препоручује поп и алтернатива.