ЕВРОПА НА ПРВОМ МЕСТУ: Забалежен највећи раст у продаји телефона
Најновији извештај...
Најновији извештај аналитичарске компаније "Canalys" даје преглед тржишта паметних телефона и тржишног удела на истом са јасним фокусом на Европу. Укратко – Самсунг је и даље најзаступљенији бренд, и успео је да повећа свој тржишни удео на Старом Континенту. Јужнокорејски гигант сада има 30,4% удела, са растом од 26% на годишњем нивоу.
На другом месту је и даље Хуавеи, који је упркос америчким санкцијама успео да прода више уређаја у трећем кварталу него у другом – 11,6 милиона, наспрам 8,5 милиона. Међутим, бројке су практично идентичне у односу на прошлу годину, тако да није забележен никакав раст у односу на исти период 2018. године. Имајући у виду околности, у компанији су вероватно задовољни тиме што су успели да европски удео задрже на 23,9%.
Треће место је резервисано за амерички Епл. Иако је продао 9,8 милиона телефона, те бројке су мање у односу на исти период прошле године, па је тако забележен пад продаје од 4%. Дотле је четврти на листи, кинески "Xiaomi", забележио највећи процентуални раст на европском континенту. "Xiaomi" је порастао за чак 73% у односу на исти период прошле године, испоручивши чак 5,5 милиона уређаја.
Тако је успео да придобије тржишни удео од 10,5%. Главни разлог за овакав успех јесте велико инвестирање у експанзију у Европи, која је била у великом фокусу компаније "Xiaomi" у протеклих годину дана. На петом месту је ХМД, власник Нокиа бренда, са 0,9 милиона продатих телефона и уделом од 1,8%. То значи истовремено да је у односу на претходну годину забележен оад од 21%.
ЖЕСТОК УДАР НА ФЕЈСБУК: "Пустили би Хитлера да промовише антисемитску политику за новац"
Мислили сте да се ЈУТЈУБЕРИ САМО СВАЂАЈУ? Погледајте како су КРЕЈА И ЛАСИЦА крунисали своју ЉУБАВ (ВИДЕО)
САДА ЈЕ ИЗА РЕШЕТАКА: Сазнајте како је преваром ЗАРАДИО МИЛИОНЕ
Европа је у прилично повољном положају и многе кинеске компаније се надмећу да освоје поверење европских купаца. Такође, Европа је важно тржиште имајући у виду да се ту најбоље продају телефони средње и више категорије. Како наводе у компанији "Canalys", у Европи је још једна специфичност – продаја телефона је практично издељена пола/пола између класичних малопродајних канала и телекомуникационих оператера. То значи да Европљани подједнако купују телефоне у понуди оператера и самостално у малопродајним објектима, за разлику од других тржишта где се куповина углавном обавља преко оператера.